POV: کراشت بهت پیام داده براش چنل بی ال بفرستی ، تو نمیدونی الان خوشحال باشی چون بهت پیام داده یا ناراحت باشی چون بهت سلام نکرده
ولی بیاین قبول کنیم سارا و شیوا جزو بهترین افرادین که میشه اونی صداشون زد :)
#ریحون
___
وایㅠㅠ
نازی نازی:(:$:!@/
قبول میکنیم توهم جزء بهترین دونسنگ های ما هستی 😭😭😭
امیدوارم فردا امتحاناتون رو عالی بدیددد(شماهم در حق من این دعا رو بکنید دیگه😉)
شبتون بخیرر