امیدوارم فردا امتحاناتون رو عالی بدیددد(شماهم در حق من این دعا رو بکنید دیگه😉)
شبتون بخیرر
اولین امتحانی که بعدش داشتم اشتباه دیگران رو توضیح میدادم و خودم چرت و پرت غلط نداشتم✅
هیچچیز جز یه “اب هندونهی خنک” نمیتونه تو تابستون حالمو خوب کنه .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
__
If I never existed again, don't forget me.
۳+۱ امتحان تا آزادی-
۲+۱ امتحان تا آزادی-
یچیزی واسه شیوا کشیدم ، وای خیلی عاشقشم جدی خیلی خوب شده بود😭
ولی یادم رفت عکس بگیرم ، فشار*