فردا آخرین امتحانم هست ، بعدش فساد شروع می- چیز یعنی بله عشق و حال و این حرفا😉
امیدوارم تابستون خوبی رو پیش رو داشته باشیم ، شبتون بخیرر)))
با بچه های سرویس رفتیم بستنی خوردیم ، تو گرما حال داد جدی
البته نمیدونم امروز هیچ حسی شبیه به 《آخرین روز مدرسه》 نداشت
دیشب تا صبح بیدار بودم(نه که درس بخونما ،خوابم نمیبرد) بعد تاثیرش رو امتحان چی بود؟ بله نوشتم سال، چهارتا ماه داره❤️