تقدیمی هاتون وقتی روی مقوا میارم اینقدر ناز میشن که نمیخوام نشونتون بدم😭
قراره تو پایان این تقدیمی ، یه مجموعه از پروانه و گل داشته باشم
امروز و فردا بچه های ششم/نهم امتحان ورودی دارن
جا دارم بگم ، شما تلاش خودتونو کردین و نتیجه هرجی بشه ، مهم نیست(حالا قبول بشید بهتره) ولی اصلا به خودتون استرس وارد نکنید ، فایتینگگگ ، امیدوارم امتحانتون رو بترکونین(یعنی خوب بدید نه ترکوندن اینطوری)💕😭
سال بعد ، تو همین موقع ها خودم قراره استرس داشته باشم ، حالوم عالی
هدایت شده از بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
سلام سلام
آیلارم(دوناسابق) از فلوت زن هملین~~
اگر تمایل دارید با ما همسایه بشید در صورتی که :
1-دیلی دارید(فعالیت نداشته باشه)
2-تبادلات گسترده نداشته باشید
3-علاقه دارید با ما همسایه باشید(برای حمایت نباشه)
4-دیلیتون وایب دارکی نداشته باشه
5-همه ادمین ها عضو دیلیمون باشن:»»
این پیام رو فور کنید و لینک دیلیتون رو(حتماااا) بذارید داخل ناشناس.
بنده طبق وایب دیلی و ادمین ها و شرایط، لیست رو میچینم پس اگه توی لیست نبودید خیلی عذر خواهم.
خانواده ما جوریه که در کسری از ثانیه تصمیم میگیرن فردا بریم فلان شهر❤️
رو دستم به عالمه قرمزی هستن که همشون تلاش های گاز گرفتن بچه کوچیک خانواده هست💔