هدایت شده از اول شخص مفرد ²
زمستون عزیزم لطفا زیبآ باش .
و خاطرات "خوب" با آدم های "خوب" رقم بزن برامون .
اون حسی که وقتی داری صحبت میکنی کسی متوجه حرفت نمیشه و وسط حرفت،حرف میزنن:🚮🚮
منی که دارم با یکی حرف میزنم و بنظرم آدم خوبیه:
دقت کردن به تک تک جزئیات درموردش و رفتارش با دیگران*
حس ششم:آدم خوبی نیست.