اون حسی که وقتی داری صحبت میکنی کسی متوجه حرفت نمیشه و وسط حرفت،حرف میزنن:🚮🚮
منی که دارم با یکی حرف میزنم و بنظرم آدم خوبیه:
دقت کردن به تک تک جزئیات درموردش و رفتارش با دیگران*
حس ششم:آدم خوبی نیست.
If I never existed again, don't forget me.
منی که دارم با یکی حرف میزنم و بنظرم آدم خوبیه: دقت کردن به تک تک جزئیات درموردش و رفتارش با دیگران*
و شاید باورتون نشه بیشتر مواقع حسم درمورد اون آدم درست بوده