منی که دارم با یکی حرف میزنم و بنظرم آدم خوبیه:
دقت کردن به تک تک جزئیات درموردش و رفتارش با دیگران*
حس ششم:آدم خوبی نیست.
If I never existed again, don't forget me.
منی که دارم با یکی حرف میزنم و بنظرم آدم خوبیه: دقت کردن به تک تک جزئیات درموردش و رفتارش با دیگران*
و شاید باورتون نشه بیشتر مواقع حسم درمورد اون آدم درست بوده
https://eitaa.com/Nimomo/538
ارمین نصرتی پارادایکشن
من دلم پری میخواد من دلم پری میخواد ... پری منو نمیخواد پری منو نمیخواد
دیشدژرین دینیتسننبنی
من تو ویس درحال معرفی کردن خودم:
سلام من شیوام..ها؟نه من سارام
حس بدبختی دارم برای اینکه وقتی بیدار میشم هوا تاریکه و ماه هنوز تو آسمونه..ولم کنید بابا تف تو مدرسه😭😭😭
بابا من سر کسایی که دوسشون دارم که حسودی نمیکنم،حسودی منو میکنه🌹