eitaa logo
If I never existed again, don't forget me.
38 دنبال‌کننده
927 عکس
90 ویدیو
1 فایل
و این پایانی دیگر است... دلم برای تک‌تکتون تنگ میشه)) دوستدار شما، سارا~
مشاهده در ایتا
دانلود
منی که دارم با یکی حرف میزنم و بنظرم آدم خوبیه: دقت کردن به تک تک جزئیات درموردش و رفتارش با دیگران* حس ششم:آدم خوبی نیست.
هدایت شده از Lotus
خداروشکر کنید ک منو دارید
من تو نصف زندگیم:
https://eitaa.com/Nimomo/538 ارمین نصرتی پارادایکشن من دلم پری میخواد من دلم پری میخواد ... پری منو نمیخواد پری منو نمیخواد دیشدژرین دینیتسننبنی
من تو ویس درحال معرفی کردن خودم: سلام من شیوام..ها؟نه من سارام
اینو همین الان گرفتم✅
حس بدبختی دارم برای اینکه وقتی بیدار میشم هوا تاریکه و ماه هنوز تو آسمونه..ولم کنید بابا تف تو مدرسه😭😭😭
بابا من سر کسایی که دوسشون دارم که حسودی نمیکنم،حسودی منو میکنه🌹
وقتی میگم خسته‌ام دو حالت داره یا واقعا خسته هستم یا دارم دچار فروپاشیدگی درونی میشم✅
چقدر عالی .
احساس میکنم دوست دارم محو بشم