حس بدبختی دارم برای اینکه وقتی بیدار میشم هوا تاریکه و ماه هنوز تو آسمونه..ولم کنید بابا تف تو مدرسه😭😭😭
بابا من سر کسایی که دوسشون دارم که حسودی نمیکنم،حسودی منو میکنه🌹
وقتی میگم خستهام دو حالت داره
یا واقعا خسته هستم یا دارم دچار فروپاشیدگی درونی میشم✅
با منی که سرچ اپ گوشی رو با گوگل اشتباه گرفتم از خنگی حرف نزنید🙏