━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
واااایییییییی اییینووووووو پشماااممنمممممم چقدررررررر شاااهههکاااارررههههههههههه عهههررررررساتستشنش
آبجی عزیزم حالت خوبه😭😭😭 اینا یه سری بولشن قدیمی و مزخرف و کثیفن چجوری انقدر ازشون خوب میگی😭😭😭
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
آبجی عزیزم حالت خوبه😭😭😭 اینا یه سری بولشن قدیمی و مزخرف و کثیفن چجوری انقدر ازشون خوب میگی😭😭😭
منننظظظورت چییهههه؟؟؟ اینااا انقدرییی استعداد داریییی همون قدیمی هاش هم فکرکردم جدیدههه کارات پ استعدادت کااملااا بینظیرهههه شاهکاااررررننننن😭😭😭😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🌈🌈🌈✨✨✨✨✨✨✨🙏🙏
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
تادااااااااا (( این اونقدرام قدیمی نیست ولی خب بازم قدیمیه🤷♀. (میدونم p و q فرق دارن متاسفانه فونت
وواااایییی زبونم باز مونددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
میشه به پینترستم سر بزنید ؟ :)))
https://pin.it/7H3iWUW7m
اگه نیومد فقط سرچ بزنید morxxyn💔
همه دارن دتیز میذارن💔 کاش منم ممبرام زیاد بود میذاشتم...
تا آخر تابستون یکم زیاد بشین شاید بذارم نمیدونم آخه روم نمیشه، زیادی از حد تازه کارم واسه این کار ها🤷♀
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
همه دارن دتیز میذارن💔 کاش منم ممبرام زیاد بود میذاشتم... تا آخر تابستون یکم زیاد بشین شاید بذارم نم
من کلا دوست ندارم دتیز بزارمم ههبیی😭🙍🏽♀