میشه به پینترستم سر بزنید ؟ :)))
https://pin.it/7H3iWUW7m
اگه نیومد فقط سرچ بزنید morxxyn💔
همه دارن دتیز میذارن💔 کاش منم ممبرام زیاد بود میذاشتم...
تا آخر تابستون یکم زیاد بشین شاید بذارم نمیدونم آخه روم نمیشه، زیادی از حد تازه کارم واسه این کار ها🤷♀
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
همه دارن دتیز میذارن💔 کاش منم ممبرام زیاد بود میذاشتم... تا آخر تابستون یکم زیاد بشین شاید بذارم نم
من کلا دوست ندارم دتیز بزارمم ههبیی😭🙍🏽♀