eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قدردانی فرمانده ارتش از حضور مردم در خیابان‌ها 🔹پرچم‌دار بزرگ انقلاب اسلامی را ترور کردند و خیال کردن با افتادن این پرچم ایران هم خواهد افتاد. 🔹میلیون‌ها ایرانی این پرچم را برافراشتند نه یک روز و دو روز بلکه بیش از چهل شبانه روز است پرچم ایران و انقلاب اسلامی از دستشان نمی‌افتد و هر روز به تعدادشان هم افزوده می‌شود. 🔹من به مردم عظیم الشان ایران تعظیم می‌کنم که این چنین از عزت و استقلال ایران دفاع می‌کنند. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
معاون اجرایی ارتش: میزان تولید پهپادهای ما ۱۰ برابر شده 🔹امیر شیخ: ارتش ایران بعد از یک تجربۀ بسیار سنگین و ارزشمند در جنگ ۱۲ روزه، از درس‌آموخته‌های آن جنگ استفاده کرد. تاکتیک‌ها و روش‌های متعددی به‌کار گرفته شد و خود را برای احتمال جنگ سوم آماده کرد. 🔹میزان تولید پهپادهای انتظامی ما در این بازه، ۱۰ برابر کل دوران قبل از آن بوده است. 🔹امروز ملاحظه می‌کنبد که معادلۀ میدان را دارد به‌هم می‌زند. استفاده از فناوری‌ها و بازی با داشته‌های تسلیحات و تجهیزات، نتیجۀ استفاده از درس‌آموخته‌هاست. 🔹همین قدر که ما توانستیم دشمن را به پای میز مذاکره بکشانیم تا بیاید بنشیند روی خواسته‌ها و مطالبات صحبت کند، این یعنی پیروزی. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
35.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حماقت برخی سیاسیون 🆘حرف از مذاکره،آتش بس و صلح حماقته ⛔️آمریکا به هیچ کدام از اهدافش نرسید و دست خدا با ایران اسلامی است. 🎙حجت الاسلام عالی 📍میدان شهدا اراک 🔻 تحمیلی 🔻 قطعیست 🔻 را رها نکنیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🙏 یدالله فوق ایدیهم ... ان شاالله ✍ پیشنهاد میکنم حتما گسترده نشر بدین . 👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات 📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadtabin313 @jahadtabin313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 🔗حتی المقدور با لینک ارسال شود.
یه قفل و زنجیر ببندن به پاهای مذاکره کنندگان تا نتونن تکون بخورن بلکه ما اسرائیل و امریکارو نابود کنیم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌟 آکادمی حافظان نورالهی 🌟 📖 حفظ کل قرآن کریم 🎯 به روش‌های متنوع و متناسب با هر سن 🕋 روش‌های حفظ: ۶ ساله: روزانه ۵ سطر – هفته‌ای ۲ صفحه ۴ ساله: روزانه نیم‌صفحه – هفته‌ای ۳ صفحه ۲ ساله: روزانه ۱ صفحه – هفته‌ای ۶ صفحه   ✅ مزایا: همراه با ترجمه و تفسیر آیات جلسات آنلاین – ۱ ساعت در هفته ۴ جلسه در هر ترم 💰 شهریه ماهانه: ۳۳۰ تومان 📲 ثبت نام: نام و نام خانوادگی و دوره موردنظر را به شماره زیر در ایتا ارسال کنید: 📞 ۰۹۱۹۴۹۵۵۶۲۱ کانال آکادمی حافظان نورالهی  https://eitaa.com/memorize_ofthe_Quran
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
گاردین: ایران با فتح فضای مجازی توانست در جنگ رسانه‌های اجتماعی مهد تکنولوژی‌ را به زانو درآورد 🔹سازندگان محتوای در ایران با استفاده از کمدی‌های هوش مصنوعی و انیمیشن‌های لگویی از ترامپ، نبرد تبلیغاتی علیه آمریکا را به سود خود پیش می‌برند. 🔹آمریکا همیشه خود را رهبر بلامنازع دنیای دیجیتال، هوش مصنوعی و شبکه‌های اجتماعی می‌داند. اما در نبرد رسانه‌ای فعلی، این «سرزمین پرمدعا» در برابر خلاقیت دیجیتالِ ایران شکست خورده است. 🔹داشتنِ پیشرفته‌ترین الگوریتم‌ها و پلتفرم‌ها نتوانسته است مانع از نفوذ «میم‌ها» و محتوای طنز ایرانی شود. محتوای خودجوش و کمدی ساخته‌شده با هوش مصنوعی توسط ایرانی‌ها، توانسته است مستقیماً با مخاطب جهانی ارتباط برقرار کند. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
شبکه RT به نقل از ناخدای یکی از کشتی‌های گرفتار در خلیج فارس: «داریم از بلاتکلیفی می‌میریم» 🔻 @setadresane 🔻
♦️ آیا اگر غنی سازی را به مدت ۵ سال تعطیل کنیم چه میشود ؟ 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313
💥🟥 هشدار جدی 🔴 وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه! ساده از کنار این نگذرید❗️ دست و پا زدن برای بازگشایی اینترنت آمریکایی -بخوانید فعال کردن توپخانه رسانه‌ای دشمن- در حالیکه وسط جنگیم و شرایط جنگی کشور هیچ تغییری نکرده، غفلت، بلاهت، سفاهت، جهالت یا هرچه شبیه اینها نیست، یک خیانت آشکار آن هم در وسط جنگ است! به اذعان کارشناسان، مسدود شدن تلگرام و اینستاگرام، نقش محوری و غیرقابل انکار در ایجاد انسجام ملی داشته است. بازگشایی این دو سکو یعنی پمپاژ یأس و ناامیدی، یعنی ایجاد دوقطبی، یعنی القای دودستگی در صفوف متحد و منسجم ملت و در یک کلام یعنی هدف گرفتن امنیت روانی جامعه با بمب و موشک شناختی آمریکایی. حال سوال جدی این است؛ مگر حس غرور ملی ایرانیان در برابر آمریکایی که همواره این ملت را تحقیر کرده، چه ضرری برای این جماعت دارد که برای سرکوب کردن این غرور ملی لحظه شماری می‌کنند؟؟؟!!!!! اینان چه منفعتی در شکاف اجتماعی و چند پارگی جامعه دارند؟! و اساسا چرا خواسته آنان دقیقا تامین کننده منافع آمریکا و صهیونیست است؟! مسئولان محترم وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه! تلاش برای بازگشایی سکوهای آمریکایی وسط جنگ با آمریکا، یک اقدام ضدامنیتی است. این جماعت مستقیما امنیت ملی را هدف گرفته‌اند. ساده از کنار آن نگذرید... 💥خائنین داخلی 💥💥💥💥🕷💥💥💥💥🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
‌🔴 محاصره‌شکنی ایران به مرحلۀ نفتکش‌ها رسید 🔹پایگاه ردیابی کشتی‌ها: نفتکش‌های ایرانی از زمان اعلام محاصره دریایی ۱۱ میلیون بشکه نفت را از دریای عملان به‌سمت مقصد برده‌اند. 🔹این اولین‌بار است که پس از اعمال محاصره، نفت منتسب به ایران از منطقه محاصره خارج می‌شود. 🔹پیش محاصره توسط کشتی‌های ورودی از آب‌های آزاد به خلیج فارس شکسته شده بود. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
‌🔴 هاآرتص: ارتش اسرائیل خود را برای آتش‌بس امشب در لبنان آماده می‌کند 🔻 @setadresane 🔻