eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
10.8هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑حمله به مقر تروریست ها در اربیل عراق 5 کشته و 2 مجروح بر اساس آمار اولیه 🚀 اخبار نابودی اسرائیل ⚫️اللهم عجل لولیک الفرج⚫️ 🆘 @Syria313
🔴العربی الجدید به نقل از یک منبع ایرانی: آنچه ترامپ درباره توافق برای تحویل اورانیوم غنی‌شده اعلام کرده، بی‌اساس است منبع ایرانی به العربی الجدید:  🔸اعلام بازگشایی موقت تنگه هرمز و آتش‌بس در لبنان بخشی از توافق آتش‌بس است. 🔹آنچه ترامپ درباره توافق برای تحویل اورانیوم غنی‌شده اعلام کرده، کاملاً بی‌اساس است. 🔸مذاکرات درباره مسائل اختلافی ادامه دارد. 🔹ساعاتی منتظر ماندیم تا از آتش‌بس در لبنان مطمئن شویم، سپس بازگشایی موقت تنگه را تا پایان آتش‌بس اعلام کردیم. 🔸اعلام بازگشایی موقت تنگه هرمز ربطی به مذاکرات جاری با واشنگتن ندارد. 🔹اجازه عبور از تنگه هرمز به کشتی‌های غیرنظامی و در مسیری هماهنگ‌شده با ما خواهد بود. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل ⚫️اللهم عجل لولیک الفرج⚫️ 🆘 @Syria313
🔴یاروسلاو تروفیموف خبرنگار ارشد وال استریت ژورنال:«خلاصهٔ امروز: تنگه هرمز هنوز باز نیست مگر اینکه کشتی‌ها از باجه عوارض ایران عبور کنند، محاصره دریایی آمریکا علیه ایران ادامه دارد، و کاهش چشمگیر قیمت نفت نه به خاطر تغییر واقعیت در میدان، بلکه به دلیل انتظارات بازار — که احتمالاً بیش از حد خوش‌بینانه است — مبنی بر اینکه آمریکا و ایران در آینده نزدیک به توافق هسته‌ای دست خواهند یافت، ایجاد شده است 🚀 اخبار نابودی اسرائیل ⚫️اللهم عجل لولیک الفرج⚫️ 🆘 @Syria313
♨️ادعای ترامپ درباره تماس ناتو بعد از بازگشایی تنگه هرمز 🔹 حالا که موضوع تنگه هرمز تمام شده، از ناتو با من تماس گرفتند و پرسیدند که آیا به کمک نیاز داریم یا نه. به آنها گفتم که دور بمانند، مگر اینکه فقط بخواهند کشتی‌هایشان را با نفت پر کنند. آنها در مواقع لزوم بی‌فایده بودند، یک ببر کاغذی! ✍درست در شرایطی که همه جهان و حتی ناتو کفه ترازو را به نفع ایران سنگین میدید... 🚀 اخبار نابودی اسرائیل ⚫️اللهم عجل لولیک الفرج⚫️ 🆘 @Syria313
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔴 انتقاد مجری شبکه سه از توئیت عراقچی درباره بازگشایی تنگه هرمز 🔹حقیقتاً با اعصاب مردم بازی نکنیم دیگه یعنی یه توییت ببینید چه جوری بازارهای مالی و انرژی رو تحت تاثیر قرار داد 🔹عملاً الان این مردم نازنین و بزرگواری که چهل و چند شب در خیابون‌ها حاضر هستند با یه توییت شتاب زده بدون توضیحات ، حتی ما میتونستیم در رسانه بیایم کمک باشیم اگر مطلبی هست توضیح بدیم. 🔹جز اینکه اعصاب مردم رو خورد کنه جز اینکه تو دل مردم رو خالی کنه جز اینکه روی اعصاب و روان مردم قدم بزنه حقیقتاً دستاورد دیگه‌ای نداره . 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
ترامپ مزخرف میگوید ترامپ یک حقیت را پنهان میکند که ما متوجه نشویم حقیقت چیست ؟ نفوذ دشمن در سیستم اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی کشور بچه های انقلابی بحث اورانیوم و تنگه را فعلا نگران نباشید . نگران نفوذ موریانه وار دشمن در سیستم رسانه ای و مدیریت افکار عمومی کشور باشید . همانجایی که سکوت میکنند و به مردم توضیح نمی‌دهند تا ترامپ با توییت هایش مردم را در خیابان به میدان و دیپلماسی بدبین کند. مردم مبعوث شده بزرگترین تهدید برای دشمن هستند نه تنگه و اورانیم غنی شده.... ⚫️اللهم عجل لولیک الفرج⚫️ . 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔴 انتقاد مجری شبکه سه از توئیت عراقچی درباره بازگشایی تنگه هرمز 🔹حقیقتاً با اعصاب مردم بازی نکنیم دیگه یعنی یه توییت ببینید چه جوری بازارهای مالی و انرژی رو تحت تاثیر قرار داد 🔹عملاً الان این مردم نازنین و بزرگواری که چهل و چند شب در خیابون‌ها حاضر هستند با یه توییت شتاب زده بدون توضیحات ، حتی ما میتونستیم در رسانه بیایم کمک باشیم اگر مطلبی هست توضیح بدیم. 🔹جز اینکه اعصاب مردم رو خورد کنه جز اینکه تو دل مردم رو خالی کنه جز اینکه روی اعصاب و روان مردم قدم بزنه حقیقتاً دستاورد دیگه‌ای نداره . 🌐 @mehvarmo @mehvarmo 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha 👈گامی به سوی ظهور
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
رسانه بخشی از جنگ نیست خود جنگ است؛ برای این جنگ تدبیر کنید! 🔺پس از توییت وزیر خارجه و اعلام آزادسازی تنگه هرمز برای عبور کشتی‌های تجاری، سرعت انتشار مطالب مکتوب و گفتگوهای ترامپ با رسانه‌های مختلف برای اعلام پیروزی در جنگ و دستاوردسازی به سرعت بالا رفته است. 🔺ترامپ در ادعاهای خود مواردی را مطرح کرده که حتی در میانه جنگ هم این گونه مدعی آنها نبوده است. 🔺حتماً بزرگترین موفقیت ترامپ از نظر خودش آزاد شدن عبور و مرور در تنگه هرمز است که باعث شده بود علاوه بر به دست نیاوردن اهداف خود در این جنگ برای بازگشتن به شرایط قبلی به دست و پا زدن بیفتد. 🔺توییت بدون توضیحات تکمیلی وزیر خارجه بهترین فرصت را برای ترامپ مهیا کرد تا فراتر واقعیت خود را برنده جنگ اعلام کند و جشن پیروزی بگیرد. 🔺واضح است که مذاکرات مربوط به آتش بس تنها از سوی وزارت خارجه پیگیری نمی‌شود. بنابراین طبیعی است که در این شرایط لازم باشد همه تیم به صورت یکپارچه در مورد تصمیماتی که گرفته شده توضیح بدهند. علاوه بر آنکه در پاسخ به واکنش‌های فرد فرصت طلب بی‌‌اخلاقی مانند ترامپ نیز برنامه داشته باشند. 🔺متاسفانه به نظر می‌رسد، مانند بسیاری از اوقات در این مرحله نیز ما طراحی مناسبی برای کنش و واکنش رسانه‌ای نداشتیم. 🔺برای جبران این شرایط لازم است در اولین مرحله حداقل به یک کار منسجم مدون و اقناع‌پذیر رسانه‌ای که به صورت همزمان و تقابل انجام می‌شود فکر کنیم. 🔻@setadresane🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔺 سخنگوی وزارت خارجه:‌ توییت آقای عراقچی در چارچوب تفاهم آتش‌بس ۱۹ فروردین بود 🔹تفاهم جدیدی نداریم؛ تردد در تنگه هرمز بر مبنای تفاهم آتش‌بس ۱۹ فروردین انجام می‌شود. 🔻@setadresane🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔺 سخنگوی وزارت خارجه:‌ اگر طرف مقابل بدعهدی کند، ایران اقدام متقابل انجام خواهد داد 🔻@setadresane🔻
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این کلیپ رو یک کاربر چینی درست کرده در مورد غرق شدن فرعونیان به دست ایران 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
💢 غافلگیری به‌جای اقناع‌و توضیح؛ خطای راهبردی در مواجهه با مردم. سکوتی که سرمایه اجتماعی را می‌سوزاند ✍روی سخن ما با مسئولین اجرایی و تصمیم‌گیران کشور و تیم‌مذاکره کننده است. همان‌ها که انتظار می‌رود ضرب‌آهنگ آگاهی‌شان با نبض آگاهی جامعه هماهنگ باشد. به‌نظر می‌رسد برخی از مسئولین، در سایه صبوری مردم، درنیافته‌اند که حق این مردم، بی‌اطلاعی و غافلگیر شدن‌های پیاپی نیست. در ماجرای افزایش قیمت بنزین، مردم غافلگیر شدند. با پذیرش آتش‌بس در جنگ دوازده‌روزه، باز هم مردم غافلگیر شدند. با پذیرش آتش‌بس دوباره در جنگ رمضان و اعلام ناگهانی مذاکرات در پاکستان، یک‌بار دیگر مردم غافلگیر شدند. پس از آن در پاسخ ندادن به تجاوز اسرائیل به لبنان، باز هم جامعه در ابهام و شگفتی فرو رفت. تا آنکه پس از یک هفته تحیر، مردم از برخی رسانه‌ها به‌صورت غیررسمی توضیحاتی راجع به علت عدم پاسخ ایران به این تجاوز را شنیدند که معلوم نیست تا چه اندازه صحیح و دقیق بوده باشد. با این همه، هرچه صبر کردیم باز هم هیچ مقام رسمی نیامد تا حداقل روشن سازد که واقعا در مذاکرات پاکستان چه گذشت؟ چه مطالبی مطرح شد؟ دشمنان چه خواسته‌اند؟ و مسئولان ما با کدام موارد همراه و با کدامشان مخالفت نمودند؟ این درحالیست که در مقابل معاون رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از مذاکرات مذکور راست یا دروغ ـــ چنین کاری را انجام داد. حتی کمی بعدتر رویترز نیز مدعی می‌شود که طرف آمریکایی خواستار غنی‌سازی صفردرصد به مدت 20 سال شده!! و جالب‌تر آن‌که مدعی می‌شود که طرف ایرانی نیز برای آن عدد پنج سال را مطرح نموده است!! آقایان مسئول! ما می دانیم که نباید به رویترز و آکسیوس و تایمزهای مختلف دشمنان اعتماد نمود و اسیر جنگ روانی آنها نشد ؛ اما آیا شما نیز نباید بدانید که با سکوتتان در برابر این همه اطلاعات، در حال خردکردن اعصاب و ساییده شدن روح جمعی مردم می‌باشید؟! ♦️آیا شایسته نیست مردمی که در همه‌ صحنه‌ها با انقلاب همراه بوده‌اند را با اطلاعات صحیح و به‌موقع آگاه سازید تا در این سختی‌ها کمی آسوده‌تر باشند و نیز بتوانند به‌هنگام به تکلیف بعثت خود در جهت منویات رهبر معظم جدید عمل کنند؟ آیا اخلاقی است اینچنین مردم را در برزخ بی‌خبری، نگرانی و تشویش از مذاکراتی نگه دارید که حتی ذکر نامش تن و بدن آنها را می‌لرزاند؟ این سلسله غافلگیری‌ها از یک حقیقت خطرناک خبر می‌دهد و آن اینکه «آگاهی مردم ما با آگاهی مسئولین فرسنگ‌ها فاصله دارد.» و این خطر از آن جهت است که مردم را از رسالتی باز می دارد که رهبر حکیم و شهیدشان به آنها وصیت کرده و طبعا رهبر معظم حاضر نیز از آنها انتظار دارد. ♦️درانتها لازم است که عرض شود که قرار بودکه چرخه جنگ، آتش‌بس و مذاکره برای همیشه قطع شود. لذا اگر با اتمام مهلت آتش بس 14روزه، مجددا دفاع مقدس‌مان تا تحقق اهداف ترسیمی رهبری معظم،شروع نشودبازهم مردم را غافلگیرخواهید نمود.🔺 ✍مهدی محمدزاده 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha