eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
10.8هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
رسانه بخشی از جنگ نیست خود جنگ است؛ برای این جنگ تدبیر کنید! 🔺پس از توییت وزیر خارجه و اعلام آزادسازی تنگه هرمز برای عبور کشتی‌های تجاری، سرعت انتشار مطالب مکتوب و گفتگوهای ترامپ با رسانه‌های مختلف برای اعلام پیروزی در جنگ و دستاوردسازی به سرعت بالا رفته است. 🔺ترامپ در ادعاهای خود مواردی را مطرح کرده که حتی در میانه جنگ هم این گونه مدعی آنها نبوده است. 🔺حتماً بزرگترین موفقیت ترامپ از نظر خودش آزاد شدن عبور و مرور در تنگه هرمز است که باعث شده بود علاوه بر به دست نیاوردن اهداف خود در این جنگ برای بازگشتن به شرایط قبلی به دست و پا زدن بیفتد. 🔺توییت بدون توضیحات تکمیلی وزیر خارجه بهترین فرصت را برای ترامپ مهیا کرد تا فراتر واقعیت خود را برنده جنگ اعلام کند و جشن پیروزی بگیرد. 🔺واضح است که مذاکرات مربوط به آتش بس تنها از سوی وزارت خارجه پیگیری نمی‌شود. بنابراین طبیعی است که در این شرایط لازم باشد همه تیم به صورت یکپارچه در مورد تصمیماتی که گرفته شده توضیح بدهند. علاوه بر آنکه در پاسخ به واکنش‌های فرد فرصت طلب بی‌‌اخلاقی مانند ترامپ نیز برنامه داشته باشند. 🔺متاسفانه به نظر می‌رسد، مانند بسیاری از اوقات در این مرحله نیز ما طراحی مناسبی برای کنش و واکنش رسانه‌ای نداشتیم. 🔺برای جبران این شرایط لازم است در اولین مرحله حداقل به یک کار منسجم مدون و اقناع‌پذیر رسانه‌ای که به صورت همزمان و تقابل انجام می‌شود فکر کنیم. 🔻@setadresane🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔺 سخنگوی وزارت خارجه:‌ توییت آقای عراقچی در چارچوب تفاهم آتش‌بس ۱۹ فروردین بود 🔹تفاهم جدیدی نداریم؛ تردد در تنگه هرمز بر مبنای تفاهم آتش‌بس ۱۹ فروردین انجام می‌شود. 🔻@setadresane🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔺 سخنگوی وزارت خارجه:‌ اگر طرف مقابل بدعهدی کند، ایران اقدام متقابل انجام خواهد داد 🔻@setadresane🔻
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این کلیپ رو یک کاربر چینی درست کرده در مورد غرق شدن فرعونیان به دست ایران 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
💢 غافلگیری به‌جای اقناع‌و توضیح؛ خطای راهبردی در مواجهه با مردم. سکوتی که سرمایه اجتماعی را می‌سوزاند ✍روی سخن ما با مسئولین اجرایی و تصمیم‌گیران کشور و تیم‌مذاکره کننده است. همان‌ها که انتظار می‌رود ضرب‌آهنگ آگاهی‌شان با نبض آگاهی جامعه هماهنگ باشد. به‌نظر می‌رسد برخی از مسئولین، در سایه صبوری مردم، درنیافته‌اند که حق این مردم، بی‌اطلاعی و غافلگیر شدن‌های پیاپی نیست. در ماجرای افزایش قیمت بنزین، مردم غافلگیر شدند. با پذیرش آتش‌بس در جنگ دوازده‌روزه، باز هم مردم غافلگیر شدند. با پذیرش آتش‌بس دوباره در جنگ رمضان و اعلام ناگهانی مذاکرات در پاکستان، یک‌بار دیگر مردم غافلگیر شدند. پس از آن در پاسخ ندادن به تجاوز اسرائیل به لبنان، باز هم جامعه در ابهام و شگفتی فرو رفت. تا آنکه پس از یک هفته تحیر، مردم از برخی رسانه‌ها به‌صورت غیررسمی توضیحاتی راجع به علت عدم پاسخ ایران به این تجاوز را شنیدند که معلوم نیست تا چه اندازه صحیح و دقیق بوده باشد. با این همه، هرچه صبر کردیم باز هم هیچ مقام رسمی نیامد تا حداقل روشن سازد که واقعا در مذاکرات پاکستان چه گذشت؟ چه مطالبی مطرح شد؟ دشمنان چه خواسته‌اند؟ و مسئولان ما با کدام موارد همراه و با کدامشان مخالفت نمودند؟ این درحالیست که در مقابل معاون رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از مذاکرات مذکور راست یا دروغ ـــ چنین کاری را انجام داد. حتی کمی بعدتر رویترز نیز مدعی می‌شود که طرف آمریکایی خواستار غنی‌سازی صفردرصد به مدت 20 سال شده!! و جالب‌تر آن‌که مدعی می‌شود که طرف ایرانی نیز برای آن عدد پنج سال را مطرح نموده است!! آقایان مسئول! ما می دانیم که نباید به رویترز و آکسیوس و تایمزهای مختلف دشمنان اعتماد نمود و اسیر جنگ روانی آنها نشد ؛ اما آیا شما نیز نباید بدانید که با سکوتتان در برابر این همه اطلاعات، در حال خردکردن اعصاب و ساییده شدن روح جمعی مردم می‌باشید؟! ♦️آیا شایسته نیست مردمی که در همه‌ صحنه‌ها با انقلاب همراه بوده‌اند را با اطلاعات صحیح و به‌موقع آگاه سازید تا در این سختی‌ها کمی آسوده‌تر باشند و نیز بتوانند به‌هنگام به تکلیف بعثت خود در جهت منویات رهبر معظم جدید عمل کنند؟ آیا اخلاقی است اینچنین مردم را در برزخ بی‌خبری، نگرانی و تشویش از مذاکراتی نگه دارید که حتی ذکر نامش تن و بدن آنها را می‌لرزاند؟ این سلسله غافلگیری‌ها از یک حقیقت خطرناک خبر می‌دهد و آن اینکه «آگاهی مردم ما با آگاهی مسئولین فرسنگ‌ها فاصله دارد.» و این خطر از آن جهت است که مردم را از رسالتی باز می دارد که رهبر حکیم و شهیدشان به آنها وصیت کرده و طبعا رهبر معظم حاضر نیز از آنها انتظار دارد. ♦️درانتها لازم است که عرض شود که قرار بودکه چرخه جنگ، آتش‌بس و مذاکره برای همیشه قطع شود. لذا اگر با اتمام مهلت آتش بس 14روزه، مجددا دفاع مقدس‌مان تا تحقق اهداف ترسیمی رهبری معظم،شروع نشودبازهم مردم را غافلگیرخواهید نمود.🔺 ✍مهدی محمدزاده 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
حضرات مسئولان عالی رتبه کشور ! با مردم حرف بزنید ، اگر حرف نزنید عمو ترامپ تشریف میاره با آن ها حرف می زند و در این جنگ روایت پیروز میدان خواهد شد. درست مثل بعضی از شبکه های اینترنشنال که جای تلویزیون رسمی کشور را برای بعضی از خانواده ها پر کرده است . آقای مسئولین ! با مردم حرف بزنید لطفاً 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
ایکس | ‼️حضرات سیاسیونِ سازشکار! 🔹اگر فکر کرده اید که مردم اجازه تکرار خیانت برجام را می دهند، سخت در اشتباهید. 🔹اگر فکر کرده اید که ماجرای تحمیل جام زهر قطعنامه 598 دوباره تکرار خواهد شد، کور خوانده اید. 🔹به حول و قوه الهی، نمایندگان انقلابی مجلس، شما را استیضاح و برکنار خواهند کرد. 💢صفحه شخصی "کامران غضنفری" در شبکه ایکس 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
نبویان: کشتی ها با اخذ عوارض از تنگه هرمز عبور می کنند 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
🔴 جزئیاتی از «نظم جدید» عبور و مرور کشتی‌ها از تنگه هرمز 🔻فرماندهی نیروی دریایی سپاه: ‌نظم جدید بر تنگه هرمز حاکم شده: ‌ 🔸شناورهای غیرنظامی صرفا از مسیر تعیین‌شده ایران تردد می‌کنند ‌🔹تردد شناورهای نظامی از تنگه کماکان ممنوع است ‌🔸ترددها صرفا بااجازه نیروی دریایی سپاه است ‌🔹این تردد در راستای توافق دوره سکوت صحنه نبرد و بعد از اجرای آتش‌بس لبنان صورت می‌گیرد 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
بیانیه مشترک سران ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره هرمز 🔹صدراعظم آلمان، رئیس‌جمهور فرانسه، نخست‌وزیر ایتالیا و نخست‌وزیر انگلیس در بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند قصد اعزام یک گروه دریایی برای محافظت از «آزادی تردد در تنگه هرمز» دارند. 🌐