eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
10.8هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ حتما حتما حتما ببینید 👆👆👆👆👆👆👆 🔺شهید اعدامی 😳😳😳 ❤️خیلی عالیه ؛ اگر رزقتون بود و دیدید برای ترویج خوبی ها و فرهنگ ایثار و شهادت برای آنهایی که دوستشان دارید بفرستید ،
🔴 هشدار مسکو به تهران: صلح، پوشش حمله زمینی است، نقشه پنتاگون برای پایان آتش‌بس دوهفته‌ای 🔻شورای امنیت روسیه در بیانیه‌ای تکان‌دهنده که توسط خبرگزاری «تاس» منتشر شد، هشدار داد آمریکا و اسرائیل از پوشش دیپلماسی و مذاکرات صلح برای آماده‌سازی یک عملیات زمینی گسترده علیه ایران استفاده می‌کنند.
این حملات آمریکا اصلا شبیه یک تلافی نیست ؛ برای جنگی محکم خودتونو آماده کنید.
فوری / شورای امنیت رأی‌گیری درباره قطعنامه ۱۷۳۷ را پیش برد و با ۱۱ رأی موافق، بررسی بازگشت تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد بریتانیا از فعال شدن تمام تحریم علیه ایران استقبال کرد ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ☫ ⛔️
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻عامل اسرائیلی و تشویش بازار ایرانی اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش ویدیوی این خانم در فضای مجازی خیلی سر و صدا کرد؛ استفاده افراطی او از واژگان انگلیسی در یک نشست، نقدهای زیادی را به سوی او روانه کرد. آن موقع در آن صفحه مرحوم نوشتم: «مهمتر از انگلیسی صحبت کردن؛ اعلام رسمی ارتباط با نستله صهیونیستی است!» الناز سخائیان، مدیرعامل نستله در ایران؛ در آن ویدیو اعتراف می‌کرد که «به نستله جهانی [گلوبال] وصلیم و ارتباط داریم». با یک جستجوی ساده ما متوجه می‌شویم که نام شرکت نستله به دلیل ارتباط اقتصادی با رژیم صهیونیستی در لیست معتبرترین نهادهای بین‌المللی تحریم اسرائیل موجود است؛ و تاکنون در نقاط مختلف جهان، این شرکت توسط گروه‌های مختلف تحریم شده است. جالب‌تر آن است که مهمترین محصول نستله در ایران، شیر خشک نوزادان است که جزو کالاهای استراتژیک کشور محسوب می‌شود و اتفاقاً با برندهای دیگری غیر از نستله به مخاطب ایرانی فروخته می‌شود! حالا در آستانه نزاع ایران و دشمنانش، دوباره این خانم فعال شده است و به عنوان اصطلاحاً !!در نشست‌ها و همایش‌های مختلف شرکت می‌کند که بحران‌آفرینی کند و وضعیت اقتصاد ایران پس از جنگ را جلوه دهد تا جامعه دچار تشویش شود؛ دستورالعملی که انگار با نسخه‌های آمریکایی-اسرائیلی قربان بیشتری دارد تا دغدغه‌های ملی و داخلی! و در این میان آنچه جای سوال دارد این است که نهادهای نظارتی ما چه می‌کنند و چرا این شبکه که حتی اتاق بازرگانی ایران هم درگیر آن است، بدون مزاحمت مشغول فعالیت است؟! ➕میکائیل دیانی
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 استاد رحیم پور ازغدی: امام می‌گوید "من از مردم نمی‌ترسم، از خیانت بزرگان می‌ترسم." تا خیانت بزرگان نباشد، قدرت‌های خارجی حتی یک سنگر را نمی‌توانند تصرف کنند.
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظرتون ایشون، کی را میگه⁉️ لعنت بر موافق آتش بس و مذاکره مرگ بر وحدت با اشرار امت انتقام انتقام انحلال شعام و بازگشت اختیارات رهبری سوره فتح دعای صحیفه و توسل
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | مباهله؛ مظهر اقتدارِ ایمانی ✏️ رهبر انقلاب: مباهله -که یاد آن را باید گرامی داشت و بسیار مهم است- در واقع مظهر اطمینان و اقتدار ایمانی و تکیه‌ی بر حقّانیّت است و این، آن چیزی است که ما همیشه به آن احتیاج داریم. ۱۳۹۷/۶/۱۵ 🌷 🇮🇷 هواداران استاد امیری @havadaranamiri313. 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
یادداشت روز؛ 🔻 گزینه ی صحیح را بعد از خواندن متن نامه ۱۴ خرداد امام مجتبی خامنه ای (مد ظله العالی)انتخاب کنید؛ در همین مجال به ملت عزیز عرض می‌کنم؛ دشمن خبیث حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و به‌خصوص به‌خاطر مواجهه با ضربه‌ی قاطع -چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان- تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه می‌کند که سبب «انزوای» ملموس کشورها از او شده، کیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است: یکی تاب‌آوری مردم و دیگری ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور. ابزار اصلی او در این هر دو، کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی و اختلاف است. لذا در مقام مقابله با این بدخواهی‌ها، باید همگان با ایستادگی، روشن‌بینی، حفظ وحدت، انسجام، اعتماد متقابل و هم‌صدایی نکردن با دشمن، نقشه‌ی شوم او را خنثی نمایند. در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمنِ این کشور و مردمانش محسوب می‌گردد. گزینه‌ها: ❌ ۱- دشمن در میدان دیپلماسی نیز در کنار میدان و خیابان از ملت بزرگ ایران ضربه‌ی قاطع خورده است. ❌ ۲- دشمن پس از شکست در میدان دیپلماسی و خیابان، کید خود را از گفتگوها به میدان نظامی متمرکز کرده است. ❌ ۳- دشمن به خاطر وجود مسئولینِ بابصیرت و حضور مردم در خیابان ناامید شده و تسلیم ملت نستوه و دلیر ایران شده است. ❌ ۴- هیچ‌کدام! ✅ پاسخ صحیح: متاسفانه هیچ کدام میباشد😊 🔸 بر اساس گفتار حکیمانه امام خامنه ای دشمن وقتی از جنگ نظامی ناامید شد، کید خود را بر «تاب‌آوری مردم» در مقابل مشکلات -که از نمودهای آن اجتماعات خیابانی است- قرار داد و به دنبال متفرق کردن مردم با ابزار مختلف و بی‌خیال نمودنشان از خون‌خواهی امام شهید (که در پاراگراف اول تنها هدف حضور مردم عنوان کردند) میباشد. 🔸 و نیز نقشه‌ی خود را بر خطای محاسباتی مسئولین متمرکز کرد تا بذر ناامیدی و یأس را «بین» مردم پراکنده کند 🔸 هرکس شریک در ایجاد یأس مردم شود، بخشی از نیروی دشمن و شریک در نقشه‌ی اوست. 🔴 راه مقابله با این بدخواهی دشمن ؛ ۱- حفظ وحدت بر روی اصل خون‌خواهی امام؛ ۲- جلوگیری از هر کاری که باعث تفرق مردم از حول محورها و شروطی شود که باعث حضورشان در خیابان شده است؛ ۳- تغییر نگاه مسئولین در محاسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای نزدیک شدن به تفکری است که باعث شده مردم در خیابان و نیروهای نظامی در میدان جنگ، ۹۰ روز تمام در مقابل دشمنِ قسم‌خورده تاب‌آوری داشته باشند. خدایا رهبرمان را از شر دشمنان خارجی و داخلی محافظت فرما و این انقلاب را به مدد رهنمودهای عظیمشان به انقلاب حضرت مهدی عج متصل بفرما ✍و.کاظمی
فکر می‌کنید علت حملات امشب به کشور و هک صدا و سیما و انتشار فیلم وحشت آفرین دقیقا نزدیک اتمام مذاکرات چیست؟ درست است. ایجاد ترس و وحشت عمومی تا مردم از دولت بخواهند در ازاء قول پایان جنگ توسط امریکای جنایتکار هر تعهدی را به جامعه بین الملل بدهیم دقیقا مثل همان بلایی که با ایجاد ترس در جامعه و امضاء برجام‌بر سر مملکت آوردند!! ولی آنان که خون آریائی در رگ دارند میدانند اینبار اگر جلوی دشمن کوتاه آمدند روزگاری نزدیک ناموسشان بر سر کوچه ها به حراج خواهد رفت و حاشا به چنان روزی!
هدایت شده از خیانت خواص🚩
سلاحی که از ناو خطرناک تر است؟... بله ان شاءالله