eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
10.9هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | مباهله؛ مظهر اقتدارِ ایمانی ✏️ رهبر انقلاب: مباهله -که یاد آن را باید گرامی داشت و بسیار مهم است- در واقع مظهر اطمینان و اقتدار ایمانی و تکیه‌ی بر حقّانیّت است و این، آن چیزی است که ما همیشه به آن احتیاج داریم. ۱۳۹۷/۶/۱۵ 🌷 🇮🇷 هواداران استاد امیری @havadaranamiri313. 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
یادداشت روز؛ 🔻 گزینه ی صحیح را بعد از خواندن متن نامه ۱۴ خرداد امام مجتبی خامنه ای (مد ظله العالی)انتخاب کنید؛ در همین مجال به ملت عزیز عرض می‌کنم؛ دشمن خبیث حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و به‌خصوص به‌خاطر مواجهه با ضربه‌ی قاطع -چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان- تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه می‌کند که سبب «انزوای» ملموس کشورها از او شده، کیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است: یکی تاب‌آوری مردم و دیگری ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور. ابزار اصلی او در این هر دو، کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی و اختلاف است. لذا در مقام مقابله با این بدخواهی‌ها، باید همگان با ایستادگی، روشن‌بینی، حفظ وحدت، انسجام، اعتماد متقابل و هم‌صدایی نکردن با دشمن، نقشه‌ی شوم او را خنثی نمایند. در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمنِ این کشور و مردمانش محسوب می‌گردد. گزینه‌ها: ❌ ۱- دشمن در میدان دیپلماسی نیز در کنار میدان و خیابان از ملت بزرگ ایران ضربه‌ی قاطع خورده است. ❌ ۲- دشمن پس از شکست در میدان دیپلماسی و خیابان، کید خود را از گفتگوها به میدان نظامی متمرکز کرده است. ❌ ۳- دشمن به خاطر وجود مسئولینِ بابصیرت و حضور مردم در خیابان ناامید شده و تسلیم ملت نستوه و دلیر ایران شده است. ❌ ۴- هیچ‌کدام! ✅ پاسخ صحیح: متاسفانه هیچ کدام میباشد😊 🔸 بر اساس گفتار حکیمانه امام خامنه ای دشمن وقتی از جنگ نظامی ناامید شد، کید خود را بر «تاب‌آوری مردم» در مقابل مشکلات -که از نمودهای آن اجتماعات خیابانی است- قرار داد و به دنبال متفرق کردن مردم با ابزار مختلف و بی‌خیال نمودنشان از خون‌خواهی امام شهید (که در پاراگراف اول تنها هدف حضور مردم عنوان کردند) میباشد. 🔸 و نیز نقشه‌ی خود را بر خطای محاسباتی مسئولین متمرکز کرد تا بذر ناامیدی و یأس را «بین» مردم پراکنده کند 🔸 هرکس شریک در ایجاد یأس مردم شود، بخشی از نیروی دشمن و شریک در نقشه‌ی اوست. 🔴 راه مقابله با این بدخواهی دشمن ؛ ۱- حفظ وحدت بر روی اصل خون‌خواهی امام؛ ۲- جلوگیری از هر کاری که باعث تفرق مردم از حول محورها و شروطی شود که باعث حضورشان در خیابان شده است؛ ۳- تغییر نگاه مسئولین در محاسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای نزدیک شدن به تفکری است که باعث شده مردم در خیابان و نیروهای نظامی در میدان جنگ، ۹۰ روز تمام در مقابل دشمنِ قسم‌خورده تاب‌آوری داشته باشند. خدایا رهبرمان را از شر دشمنان خارجی و داخلی محافظت فرما و این انقلاب را به مدد رهنمودهای عظیمشان به انقلاب حضرت مهدی عج متصل بفرما ✍و.کاظمی
فکر می‌کنید علت حملات امشب به کشور و هک صدا و سیما و انتشار فیلم وحشت آفرین دقیقا نزدیک اتمام مذاکرات چیست؟ درست است. ایجاد ترس و وحشت عمومی تا مردم از دولت بخواهند در ازاء قول پایان جنگ توسط امریکای جنایتکار هر تعهدی را به جامعه بین الملل بدهیم دقیقا مثل همان بلایی که با ایجاد ترس در جامعه و امضاء برجام‌بر سر مملکت آوردند!! ولی آنان که خون آریائی در رگ دارند میدانند اینبار اگر جلوی دشمن کوتاه آمدند روزگاری نزدیک ناموسشان بر سر کوچه ها به حراج خواهد رفت و حاشا به چنان روزی!
هدایت شده از خیانت خواص🚩
سلاحی که از ناو خطرناک تر است؟... بله ان شاءالله
هدایت شده از وضعیت قرمز سیاسی
🔸️امیرحسین ثابتی؛ نماینده تهران: دقایقی قبل امریکا باز هم‌ به خاک ایران تجاوز کرد و ضمن حمله به جنوب کشورمان، مدعی شد این حمله پاسخی به ساقط شدن هلی کوپتر آپاچی‌اش در در روز گذشته است. 🔹️نکته جالب اینجاست که یکی از خطوط قرمز رهبرانقلاب برای مذاکره کنندگان این بوده که امریکا هم‌ باید غرامت دهد و هم تعهد دهد که دیگر به ایران تجاوز نخواهد کرد اما امریکایی ها حتی حاضر نیستند وسط مذاکره ظاهر را حفظ کنند و بی‌خیال جنگ و تجاوز شوند. 🔹️لذا نتیجه مذاکرات بازهم پیشاپیش مشخص است؛ امیدمان به نیروهای مسلح شجاع کشور است تا بازهم در میدان پاسخ لازم را به یانکی‌ها بدهند. 🌐 @vazeiat_ghermez
. 🔸️ آقای قالیباف! ولی بعد از حملات ما هیچکدام از این دو مورد متوقف نشدند، چرا حملات ما متوقف شد؟!! 🔹️هواپیمای بوئینگ اماراتی که حامل ۳میلیارد دلار از پول بلوکه شده ما در قطر بود هم آیا دخیل بود در قطع سریع حملات ما ؟!! 🔹️الانم تحویل بگیرید حملهء دوباره آمریکا به ۵ نقطه نظامی ما حالا بگید پررو کردن دشمن با پاسخ نظامی محتاطانه و قطع سریع عملیات بخاطر ۳ میلیارد دلار و حفظ میز مذاکره ، می ارزید ؟!! واقعا که خجالت آوره !!!
🔸️امیرحسین ثابتی؛ نماینده تهران: دقایقی قبل امریکا باز هم‌ به خاک ایران تجاوز کرد و ضمن حمله به جنوب کشورمان، مدعی شد این حمله پاسخی به ساقط شدن هلی کوپتر آپاچی‌اش در در روز گذشته است. 🔹️نکته جالب اینجاست که یکی از خطوط قرمز رهبرانقلاب برای مذاکره کنندگان این بوده که امریکا هم‌ باید غرامت دهد و هم تعهد دهد که دیگر به ایران تجاوز نخواهد کرد اما امریکایی ها حتی حاضر نیستند وسط مذاکره ظاهر را حفظ کنند و بی‌خیال جنگ و تجاوز شوند. 🔹️لذا نتیجه مذاکرات بازهم پیشاپیش مشخص است؛ امیدمان به نیروهای مسلح شجاع کشور است تا بازهم در میدان پاسخ لازم را به یانکی‌ها بدهند.
1000047005.mp3
زمان: حجم: 9.7M
. 🔸️تحلیل استاد میلاد رضایی : 🔹️این تحلیل سیاسی درباره تغییر سیاست های استراتژیک و پاسخ راهبردی ایران در وحدت جبهه ها و حمایت از یارانش و تاثیر شگرف آن در معادلات بین المللی است. 🔹️حاوی مطالب مهم ، لطفا بشنوید و انتشار دهید 🔹️تحلیل تصویری استاد در آپارات به فایل صوتی تبدیل و در ایتا بارگذاری شده امیدوارم مورد توجه دوستان قرار بگیره