eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بهرامی .
این توئیت ابراهیم رضایی پشت پرده ای داره که با کمی دقت می شه به اون پی برد. شما دست سرنگون کننده آپاچی را ببوسید و ملت مبعوث شده. دست کسی که بخواهد این سرباز را توبیخ کند را می شکند. ظاهرا عده‌ای می خواستند ساقط کنندگان آپاچی را توبیخ کنندگان که این توئیت آقای رضایی موضع محکم گمیسیون امنیت ملی مجلس را بیان کرد و مانع از این کار شد. 🇮🇷 هواداران استاد امیری @havadaranamiri313. 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
هدایت شده از بهرامی .
🔴‌عرب نمی پرستید چون ۱۴۰۰ سال پیش به ایران حمـله کردند! 🔹ولی اشکال نداره زیر آتش جـ.نگ با آمریکا تا فیهاخالدونتون غرب پرست باشید و کافه به سبک آمریکایی افتتاح کنید!!!
♦️سخنگوی وزارت خارجه: اینکه گفته می‌شود ما خیلی به تفاهم نزدیک هستیم، حرف جدیدی نیست 🔹مشکلی که ما در این مدت داشتیم اظهارات ضدونقیض طرف مقابل است. 🔹در مورد متن تفاهم ما در مراحل جمع‌بندی در داخل هستیم 🔹همین الان جلسهٔ نهادهای ذی‌ربط درحال برگزاری است. 🔹 هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌ها دربارۀ متن تفاهمات را نمی‌توانم تایید کنم 🔹اینکه دربارۀ جزئیات روند دیپلماتیک نمی‌توان صحبت کرد به معنای نامحرم‌بودن مردم نیست. 🔹 در مورد زمان و مکان امضای تفاهم نمی‌توان نظر داد و باید اول منتظر بمانیم تصمیم نهایی در داخل گرفته شود. 🚀 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
مرندی: یکشنبه هیچ اتفاقی در ژنو نمی‌افتد هنوز کارهایی برای انجام دادن وجود دارد 🚀 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ثانیه بیستم به بعد!! ما عقیده مون این هست که.... 🔹صحبت تمام کننده: رهبر شرایط را تعیین می کند یا عمل می کنند و یا نمی کنند... ان شاءالله که مثل گذشته نیست و عمل می کنند. اگر هم خدای ناکرده عمل نکنند، ملت هم مثل گذشته نیستند و مبعوث شده اند لطفا همه جا نشر دهید
فعلان که دوباره داره میزنه
اقای عراقچی از احترام صحبت میکنه
چرا اسمی از بندها نمیاره میگه اگر بگم مردم نگران میشن
اقای عراقچی مردم نامحرم نیستن
دیگر کسی فکر ضربه زدن به ایران رو نداره عجب