eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️اداره تنگه هرمز به قبل از جنگ برنمی‌گردد 🔹تنگه هرمز بدون تردید تحت حاکمیت ایران و عمان است. هیچ آب‌راه بین المللی در تنگه هرمز نیست. 🔹برای سالیان سال این آبراه به روی همه کشتی‌ها باز بود. ایران و عمان امنیت آن را تامین کردند و خدمات دادند؛ تا الان همه خدمات رایگان بود. 🔹اما اینده اداره تنگه هرمز مثل گذشته نخواهد بود. هیچ کسی نمیتواند حاکمیت ایران و عمان بر تنگه هرمز را مورد خدشه قرار دهد. 🔹اداره تنگه هرمز مثل گذشته (قبل از جنگ) نخواهد بود. 🔹مشورت‌های بسیار خوبی در این زمینه با عمان داشتیم و به نتایج خوبی رسیدیم. 🔹احتمالا به زودی بیانیه و برنامه مشخصی با عمان درباره تنگه هرمز خواهیم داشت. 🔹هزینه خدمات برای تنگه هرمز گرفته می‌شود و دیگر این خدمات رایگان نخواهد بود 🔹این امر مهم تثبیت شده است که هزینه باید پرداخت شود 🔹 محاصره دریایی آمریکا اولین چیزی است که در این توافق به آن اشاره و تاکید شده است که باید رفع شود . 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
وقتی توافق بشه خب چه ضمانتی از ترامپ میگیرید قبلش
خدایا منکه خوش بین نیستم بسیارهم بد بینم
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
وقتی توافق بشه خب چه ضمانتی از ترامپ میگیرید قبلش
سلام حوصله کنید اینطور هم نیست که ترامپ بخواهد هر غلطی بکند حتما دست و پای او را در این توافق چهار میخ خواهیم کرد. در غیر این صورت توافق بی توافق
وقتی امضا کنند بعدش چکار کنیم
توافق فقط کشتن ترامپ و نتانیاهو والسلام
این تمدید ها پدر ملت رو دراورده
به دروغهای ترامپ توجه نکنیداستادامیری۲۲خرداد۴۰۵.mp3
زمان: حجم: 14.9M
🔹 و 🔹 استاد امیرعلی حیدرِ امیری ❗️آیا توافقی بین ایران و آمریکا امضا شده است؟ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۵ 💥بخاطر شایعات ناامیدکننده موجود، حتماِ حتماِ حتما، این تحلیل ، و را گوش کنید و تا شایعات دشمن، مؤمنین و انقلابیون را ناامید نکرده. خیلی سریع منتشرش کنید. 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad @aasarostad
❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم ❌ما سلاح بازدارندگی میخوایم ❌برا بازدارندگی ❌برا جان رهبری ❌برا جان مردم
شاهنامه هم آنقدر قهرمان نداشت ..
هدایت شده از اخبار سوریه
🔴وزارت خارجه، تفاهم با آمریکا و مسئولیت مسئولان و ناظران! 🔻دوستان عزیز نمی‌دانم آیا تا امروز در ایران کسی را پیدا کرده‌اید که به اندازه من نگاه منفی به وزارت امور خارجه داشته باشد؟! آیا کسی را پیدا کرده‌اید که نوشته باشد «درِ وزارت خارجه را گِل بگیرید؟» آیا تا امروز یک جا دیده‌اید من از یک دیپلمات یا سفیر یا مقامی در وزارت امور خارجه حمایت یا پشتیبانی کرده باشم؟! آیا تا امروز نسبت به اظهارنظرها و موضع‌گیری‌های این دیپلمات‌ها بارها و بارها نگاه و دیدگاه انتقادی و منفی خودم را منتشر نکردم؟! 🔻برای کسی که تا این اندازه نسبت به وزارت امور خارجه بی‌اعتماد است و همواره بر این باور بوده و هست که باید این وزارتخانه را یک بار به صورت کامل کوبید و دوباره ساخت؛ باید جریان غرب گدا و خود تحقیر بینی که از دوره قاجاریه در این جا لانه کرده و تا امروز نسل اندر نسل در حال تدریس وابستگی و نوکری به غرب است را دور انداخت و از نو این وزارتخانه را ساخت و از یک بنگاه معاملاتی فروش سفارت، کاردار، کنسول و رایزن آن را به یک وزارتخانه ملی تبدیل کرد. 🔻ضرباتی که ما از این دیپلمات‌ها و از این شبه دیپلمات‌ها و کسانی که با زد و بند به این مقام و آن مقام رسیدند خورده‌ایم کم نیست؛ چیزهایی دیده‌ام چیزهایی خوانده‌ام و مطالبی را با گوش خودم شنیدم که باعث شده این گونه فکر کنم و این گونه بنویسم. بنابراین وقتی در مورد یک مسئله یک موضوع اظهار نظری می‌کنم بدانید که از روی طرفداری یا از روی علاقه و ارتباط نیست؛ خدا می‌داند که من هیچ ارتباطی با هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارم؛ از آن دست افراد و کانال‌های پروژه بگیر و خط بگیر هم نیستم؛ هیچ حامی مالی و سیاسی و حتی امنیتی جز شما ندارم. 🔻صدها بار نوشتم که اهل دعوای سیاسی و غش کردن در آغوش این و آن هم نیستم؛ از کسانی که بی‌تقوایی می‌کنند و بدون اطلاع حرف می‌زنند به شدت بدم می‌آید؛ از کسانی که در لباس خدمت به دنبال منفعت هستند و از کرسی قدرت به جایگاه و ثروت می‌رسند بدم می‌آید؛ از افرادی که لباس روحانیت به تن کرده اما ‌برای به این لباس و شأن و جایگاه آن احترام نمی‌گذارند خوشم نمی‌آید؛ از کسانی که ایران و اسلام را دو بال پرواز میهن نمی‌دانند یکی را بر دیگری رجحان می‌دهند بیزارم.... 🔻بنابراین برای بنده به عنوان شاگرد و کوچک شما آنچه که اهمیت داشته و دارد همواره «مام میهن» «ایران عزیز» و این خاک زرخیز بوده است. این را دیگر کسی نمی‌تواند بر من خرده و ایراد بگیرد. بر همین اساس اگر چیزی را می‌نویسم و می‌گویم خدا می‌داند هیچ نفعی در آن ندارم و اصولاً کسی هم به من نمی‌گوید که این را بنویسم یا آن را ننویسم و اگر کسی خواست دستوری چیزی به من بگوید مطمئن باشید یک بار برای همیشه از دایره دوستانم خط می‌خورد. این روزها روزهای مهم و حساسی است، به باور من مهم‌ترین روزهای تاریخ چند قرن اخیر ایران و شاید هم چند دهه و چند سده بعد از آن.... 🔻من هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نه داشته و نه دارم و همیشه بر این باور بوده و هستم که هیچ توافق و هیچ تفاهمی میان ایران و دشمنانش برقرار نخواهد شد. این را در پست‌های قبل توضیح دادم و اگر نیاز باشد باز هم برای شما تشریح خواهم کرد. با این حال گاهی اوقات باید از فرصت‌ها استفاده و برای پیدا کردن بهترین راه جهت بهره‌مندی از این فرصت‌ها اقدام کرد. با توجه وضعیت اقتصادی در غرب که شواهد و قرائن آن را به نقل از خود رسانه‌های غربی در پست‌های بعدی به صورت مشروح برای شما توضیح خواهم داد، به هیچ عنوان در این روزها دوست ندارم هیچ توافقی میان ایران و آمریکا برقرار شود... 🔻اگر این تفاهم ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر اجرا شود بسیار بهتر خواهد بود، هرچند وقتی نگاه می‌کنم می‌بینم که جنگ در لبنان و جنایت‌های رژیم صهیونیستی جز با این تفاهم متوقف نخواهد شد و از طرف دیگر همانگونه که در این ۶۵ روز نیروهای مسلح توانستند بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنند، در حوزه اقتصادی نیز ممکن است به فضل خداوند گشایشی صورت بگیرد. اول گفتم که به هیچ عنوان به وزارت خارجه اعتماد ندارم، اما بدانید که وزارت خارجه و وزیر آن وظیفه پیگیری را بر عهده دارد و مسئول مذاکره رئیس مجلس است. 🇮🇷@SyrianKhabar