eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار سوریه
🔴وزارت خارجه، تفاهم با آمریکا و مسئولیت مسئولان و ناظران! 🔻دوستان عزیز نمی‌دانم آیا تا امروز در ایران کسی را پیدا کرده‌اید که به اندازه من نگاه منفی به وزارت امور خارجه داشته باشد؟! آیا کسی را پیدا کرده‌اید که نوشته باشد «درِ وزارت خارجه را گِل بگیرید؟» آیا تا امروز یک جا دیده‌اید من از یک دیپلمات یا سفیر یا مقامی در وزارت امور خارجه حمایت یا پشتیبانی کرده باشم؟! آیا تا امروز نسبت به اظهارنظرها و موضع‌گیری‌های این دیپلمات‌ها بارها و بارها نگاه و دیدگاه انتقادی و منفی خودم را منتشر نکردم؟! 🔻برای کسی که تا این اندازه نسبت به وزارت امور خارجه بی‌اعتماد است و همواره بر این باور بوده و هست که باید این وزارتخانه را یک بار به صورت کامل کوبید و دوباره ساخت؛ باید جریان غرب گدا و خود تحقیر بینی که از دوره قاجاریه در این جا لانه کرده و تا امروز نسل اندر نسل در حال تدریس وابستگی و نوکری به غرب است را دور انداخت و از نو این وزارتخانه را ساخت و از یک بنگاه معاملاتی فروش سفارت، کاردار، کنسول و رایزن آن را به یک وزارتخانه ملی تبدیل کرد. 🔻ضرباتی که ما از این دیپلمات‌ها و از این شبه دیپلمات‌ها و کسانی که با زد و بند به این مقام و آن مقام رسیدند خورده‌ایم کم نیست؛ چیزهایی دیده‌ام چیزهایی خوانده‌ام و مطالبی را با گوش خودم شنیدم که باعث شده این گونه فکر کنم و این گونه بنویسم. بنابراین وقتی در مورد یک مسئله یک موضوع اظهار نظری می‌کنم بدانید که از روی طرفداری یا از روی علاقه و ارتباط نیست؛ خدا می‌داند که من هیچ ارتباطی با هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارم؛ از آن دست افراد و کانال‌های پروژه بگیر و خط بگیر هم نیستم؛ هیچ حامی مالی و سیاسی و حتی امنیتی جز شما ندارم. 🔻صدها بار نوشتم که اهل دعوای سیاسی و غش کردن در آغوش این و آن هم نیستم؛ از کسانی که بی‌تقوایی می‌کنند و بدون اطلاع حرف می‌زنند به شدت بدم می‌آید؛ از کسانی که در لباس خدمت به دنبال منفعت هستند و از کرسی قدرت به جایگاه و ثروت می‌رسند بدم می‌آید؛ از افرادی که لباس روحانیت به تن کرده اما ‌برای به این لباس و شأن و جایگاه آن احترام نمی‌گذارند خوشم نمی‌آید؛ از کسانی که ایران و اسلام را دو بال پرواز میهن نمی‌دانند یکی را بر دیگری رجحان می‌دهند بیزارم.... 🔻بنابراین برای بنده به عنوان شاگرد و کوچک شما آنچه که اهمیت داشته و دارد همواره «مام میهن» «ایران عزیز» و این خاک زرخیز بوده است. این را دیگر کسی نمی‌تواند بر من خرده و ایراد بگیرد. بر همین اساس اگر چیزی را می‌نویسم و می‌گویم خدا می‌داند هیچ نفعی در آن ندارم و اصولاً کسی هم به من نمی‌گوید که این را بنویسم یا آن را ننویسم و اگر کسی خواست دستوری چیزی به من بگوید مطمئن باشید یک بار برای همیشه از دایره دوستانم خط می‌خورد. این روزها روزهای مهم و حساسی است، به باور من مهم‌ترین روزهای تاریخ چند قرن اخیر ایران و شاید هم چند دهه و چند سده بعد از آن.... 🔻من هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نه داشته و نه دارم و همیشه بر این باور بوده و هستم که هیچ توافق و هیچ تفاهمی میان ایران و دشمنانش برقرار نخواهد شد. این را در پست‌های قبل توضیح دادم و اگر نیاز باشد باز هم برای شما تشریح خواهم کرد. با این حال گاهی اوقات باید از فرصت‌ها استفاده و برای پیدا کردن بهترین راه جهت بهره‌مندی از این فرصت‌ها اقدام کرد. با توجه وضعیت اقتصادی در غرب که شواهد و قرائن آن را به نقل از خود رسانه‌های غربی در پست‌های بعدی به صورت مشروح برای شما توضیح خواهم داد، به هیچ عنوان در این روزها دوست ندارم هیچ توافقی میان ایران و آمریکا برقرار شود... 🔻اگر این تفاهم ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر اجرا شود بسیار بهتر خواهد بود، هرچند وقتی نگاه می‌کنم می‌بینم که جنگ در لبنان و جنایت‌های رژیم صهیونیستی جز با این تفاهم متوقف نخواهد شد و از طرف دیگر همانگونه که در این ۶۵ روز نیروهای مسلح توانستند بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنند، در حوزه اقتصادی نیز ممکن است به فضل خداوند گشایشی صورت بگیرد. اول گفتم که به هیچ عنوان به وزارت خارجه اعتماد ندارم، اما بدانید که وزارت خارجه و وزیر آن وظیفه پیگیری را بر عهده دارد و مسئول مذاکره رئیس مجلس است. 🇮🇷@SyrianKhabar
به عقیده بنده گرچه از این مسخ شدن و وابستگی به توافق با این شیاطین آسیب خواهیم خورد اما ذلتی رخ نخواهد داد! چون مردم مبعوث شده کف خیابان این بار معامله‌ای کردند که خداوند نگهبان عزت آنهاست! اگر کسی در داخل یا خارج بخواهد خیانتی به آنها بکند خداوند اجازه نخواهد داد! وظیفه همه ما بعثت در خیابان و تضرع به درگاه عبودیت است! بقیه با خداوندیست که مصلحت ما و شما را بیشتر از هر کسی می‌داند! و اگر خیانتی به این ملت بشه در روزی که همه از هم فرار میکنند این ملت با سربلندی وارد محشر میشوند و با شهدا محشور میشوند و بدا به حال خائنین به این ملت پس این دنیا فانیست چه خوب چه بد باشه
📣رزم تلفنی به ۱۶۲ لطفا الان زنگ بزنید ۱۶۲ و نسبت به مذاکره ی غلطی که عراقچی امشب در شبکه خبر داشت که برابر با زیر پا گذاشتن خون رهبر شهیدمون و شهدای فرمانده و دانشمند و کودکان میناب و مردم بی گناه و شهدای ناو دنا است رقیق کردن اورانیوم غنی شده داخل کشور ❓❓‼️ خدمات تنگه هرمز ❓❓‼️ ۶۰ روز مهلت برای نتیجه ی مذاکره ‼️❓❓ بدعهدی های چند دهه ی آمریکا از ابتدا تاکنون درس عبرت نشده ❓❓❓‼️‼️ آزموده را دوباره آزمودن ‼️❓❓ تکرار چرخه ی جنگ آتش بس مذاکره جنگ آتش بس مذاکره ❓❓‼️ ما می خواهیم در وضع قدرت کار یک سره شود و آمریکای صهیونی و فرزند نامشروعش را به طور کامل از منطقه خارج🇮🇷 و جبهه ی حق را حمایت و پشتیبانی کنیم 🇮🇷 این کارتون باعث میشه صدا وسیما عکس العملمون رو نسبت به مذاکره بیان کنه مثل اون زمانیکه بیانیه ی آقا رو تحریف کرده بودن و آنقدر زنگ زدیم تا خودشون اقرارو عذر خواهی کردن همه زنگ بزنید
52.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔵تایید انهدام رادار امریکا در جبل دخان 🔹این سایت میزبان یک رادار مراقبت هوایی سه‌بعدی برد بلند ساخت شرکت انگلیسی BAE Systems با برد حدود ۴۷۰ کیلومتر است که در یک رادوم ثابت قرار دارد و مسیرهای دریایی خلیج فارس و مسیرهای هوایی منتهی به تنگه هرمز را تحت نظر دارد. 🔹ستون‌های دود در تصاویر منتشرشده توسط ایران، توسط تحلیلگران OSINT به‌طور مستقیم به محوطه راداری در مختصات حدود ‌26.0375°N, 50.5420°E‌ مکان‌یابی شده‌اند. این رادار یکی از گره‌های شبکه منطقه‌ای هشدار اولیه و دفاع موشکی مرتبط با ایالات متحده است که به عملیات ناوگان پنجم (Fifth Fleet) متصل می‌باشد. 🔹البته این تنها رادار نبود که هدف قرار گرفته و منهدم شد، در طول نبردهای 10 روز گذشته ده‌ها رادار و سامانه ارتباطی مختلف دشمن امریکایی در سطح منطقه هدف قرار گرفته و نابود شد. انهدام این رادار فقط چند روز پس از نصب آن توسط متخصصان انگلیسی، هشداری به دشمن امریکایی مبنی بر هوشیاری نیروهای مسلح ایران است. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
مراقب باشیم /دشمن شکست خودش را اینگونه بزک می کند اتفاقا من ماجرا رو اینطور می بینم ( برفرض اگه توافقی باشه) ، ترامپی که میخواست جمهوری اسلامی رو نابود کنه، این نظام رو تسلیم بی قید و شرط کنه، کل اورانیوم هاشو هم برداره ببره و توان نظامیشو نابود کنه و تنگه هرمز رو باز کنه، در نهایت مجبور شد هم از شروط خودش در موضوع هسته ای عقب نشینی کنه، هم حقیقت و واقعیتی به نام نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران رو بپذیره و از روی ناچاری و فشاری که به اقتصاد دنیا و آمریکا اومده، مدیریت ایران رو بر تنگه هرمز بپذیره تا بلکه عبور و مرور کشتی ها ، عادی بشه. امام موسی صدر می فرمود: ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان خواهیم بود. وقتی تحلیلگر اسرائیل اینترنشنال اینگونه توافق را روایت می کند ، بی شک ما برعکس آن فکر و عمل خواهیم کرد. همین موجود خبیث مرتب می گفت : جمهوری اسلامی امروز یا فردا سقوط می کند اما فعلا اربابانش به او دستور داده اند تا شکستشان را اینگونه بزک کرده و در جامعه ایران انشقاق و فتنه بیندازد‌. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
🚨🚨 | توییت معنا دار فرمانده هوافضای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی‼️ 🇮🇷
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هشدار شدید دکتر هوشنگ امیراحمدی (ساکن آمریکا و از رفقای سابق جواد ظریف) درخصوص چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران: ‼️ مگه آقای خامنه‌ای به و اجازه نداد که رو امضا کنن؟! از توش چی در اومد؟! میخواین آقای خامنه‌ای کشورتون رو بفروشه؟! صنعتتون رو تعطیل کنه؟! کشورتون تیکه‌پاره بشه؟! مواظب باشید اطرافیان ، کشورتونو نکنن 🔥 ‼️ من خودم قبل از حمله روسیه به اوکراین، پنج سال مشاور دولت بودم. و به بهانه رفع تحریم و مذاکره، کشور شما را تبدیل خواهند کرد به . اجازه ندین شاه سلطان حسین‌ها دوباره کشورتونو نابود کنن ⛔️ ‼️ عزیزان من، ایران شما روی میزه. ایرانتون در خطره. مراقب باشید ❌ به میدون بیاین و با رای ندادن و رای سفید و باطله دادن و رای به مثل دوره و شاه سلطان حسین صفوی، به دست خودتون عامل کشورتون نشین ⚠️ 🖤 السلام علیک یا اباصالح المهدی 🇮🇷 ۱۳تیر ۱۴۰۳
امشب عراقچی بیگانه بودن خودش رو نسبت به ملت با محافظه کاری در گفتارش و پنهانکاری در گفتارش نشون داد
سپاه باید فورا واکنش نشون بده چون تعلل در این برهه به نفع کشور نیست
⚠️ گوگولی با ✍ براساس سخنان ، اخبار و توئیت‌های انگلیسی جنابان و و ساختن‌های جناب ، از عصر پنجشنبه مشخص بود متن توافق با آمریکا نهایی شده! با توئیت عراقچی باهوش (عبارت دیپلمات باهوش، وصف ترامپ از ایشان بود)، مشخص شد که اصولا در اسلام آباد (کمتر از یک هفته بعد از )، تفاهم کرده بودند و به قول ترامپ، شاید منتظر بودند که شرایط را در داخل کمی مهیا کنند! (کم شدن حساسیت ، کاهش فشار ملت از روی تیم مذاکره‌کننده، سرد شدن نسبی ، فشار سنگین رسانه‌ای روی منتقدین خصوصا از سوی تیمهای قوی رسانه‌ای لیبرال‌ها و شخص هم‌وفاقی ایشان در مجلس بر روی منتقدین، فشار به رهبری برای پذیرش تفاهم آنها و...) ‼️ توافقی که آمریکا، قطر، پاکستان، عربستان، امارات، اردن، ترکیه، مصر، اسرائیل، و حتی متحدین اروپاییِ آمریکا، از آن اطلاع دارند و فقط ایران، صلاحیت اطلاع از آنرا پیدا نکرده‌اند! متنی که درباره‌س سرنوشت و آینده ملت ایران است، اما مردم ایران برای اطلاع از آن نامحرمند! 🔻 بهترین دلیل برای ضعف و فسادِ ، همین و تلاش عجیب هیات مذاکره‌کننده ایرانی برای عدم اطلاع مردم از مفاد آن است! بدیهی است اگر متن توافق به نفع ملت ایران و براساس اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده بود، مذاکره کنندگان ایرانی از انتشار آن ترسی نداشتند و حتی به علنی‌شدن آن اصرار میکردند! 📣 زوج پزشکیان و قالیباف، سوابق بدی در اتخاذ تصمیمات زیانبار و بحران آفرین دارند: 🔹 عدم ابلاغ و اجرای قانون مصوب و شورای نگهبان و مجمع تشخیص درباره‌ی و عفاف به شکلی مبهم و با فرایندی غیرقانونی! 🔹 حذف که منجر به دی ماه ۱۴۰۴ و فجایع امنیتی ناشی از آن شد! 🔹 صحن مجلس که موجب توقف سازوکارهای نظارتی مجلس بر (تذکر، سوال، و...)، رها شدن انجام وظایف تقنینی مجلس و عدم انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات شده! ⁉️ چرا ملت ایران باید به توافقی که محصول همکاری این دو و مشاوران و معلوم‌الحال آنهاست، کنند؟ آن هم درحالی‌که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، این عزیزان در معرضِ خطا در دستگاه محاسباتی قرار دارند! خطایی که نمونه ای از آن موجبِ توقف مذاکرات اسلام آباد گردید! جدید آنها، دیگر از سوی ملت باهوش و حاضر و ناظر، صرفا یک خطای ساده پنداشته نخواهد شد. ✍ تمام مسائل را قضاوت خواهد کرد. متاسفانه از تیر ۱۴۰۳، مشخص بود که قرار است مصائب زیادی را تحمل کنیم. رهبر شهیدم شما در نزد اباعبدالله علیه‌السلام شاهد باش که مثلی نیز، لا یبایعه مثل یزید. و ما هرچه نیاز بود گفتیم و نوشتیم... ✊ ❤️ اللهم عجل لولیک الفرج 🇮🇷🇵🇸🇾🇪
اقای عراقچی شما این ملت رو از چه قماشی فرض کردید ؟ شما از قبال ابن ملت به پست و مقام رسیدید این اینصاف نیست ملت رو نامحرم بدونید