گاه در وجودمان به قبرستانی محتاج هستیم برای حرف ها، انسانها، و احساساتی که درونمان می میرند...
بعضی آدما مثل لنگرگاهن ؛
توی طوفان زندگی. کنارشون نه نقاب میخواد، نه بهانه. سکوت با اونا راحت ترین حرفه، خنده بی حساب ترین،
و گریه بی خجالت ترین. انگار نفس
عمیق میکشی و برای اولین بار، خودت میشی؛ بدون ترس، بدون قضاوت. اینا همون خونه ی امنِ روح ان؛ قدرشونو بدون، چون کمیابترین تقدیرِ زندگی ان.
پرنده گفت:
چه بویی،چه آفتابی، آه
بهار آمده است
و من به جستجوی جفت خویش خواهم رفت.
پرنده از لب ایوان
پرید، مثل پیامی پرید و رفت
پرنده کوچک بود
پرنده فکر نمیکرد
پرنده روزنامه نمیخواند
پرنده قرض نداشت
پرنده آدم هارا نمی شناخت
پرنده روی هوا
و بر فراز چراغ های خطر
در ارتفاع بی خبری می پرید
و لحظه های آبی را
دیوانه وار تجربه می کرد
پرنده،آه، فقط یک پرنده بود...
فروغ فرخزاد
هرکس سزاوار یک نفر است
که بتواند به چشمهایش نگاه کند و بگوید:
تو کافی هستی، با تمام زخمهایت، بینقصی.
-بریتنی سیچری
قوانین چنل برای همسایه های خوشگلم:
✨️🤏🏻💘
💞>>از ساعت ۱۲ شب به بعد فور ندین✨️
💞<<روزی ۳تا فور و
وسط فعالیت فور ندین و تا هرچقدر بخوام میمونه✨️
💞>>اگه نیم چنلتون فور نده بود خودتون هم لطفا فور ندید✨️