پرنده گفت:
چه بویی،چه آفتابی، آه
بهار آمده است
و من به جستجوی جفت خویش خواهم رفت.
پرنده از لب ایوان
پرید، مثل پیامی پرید و رفت
پرنده کوچک بود
پرنده فکر نمیکرد
پرنده روزنامه نمیخواند
پرنده قرض نداشت
پرنده آدم هارا نمی شناخت
پرنده روی هوا
و بر فراز چراغ های خطر
در ارتفاع بی خبری می پرید
و لحظه های آبی را
دیوانه وار تجربه می کرد
پرنده،آه، فقط یک پرنده بود...
فروغ فرخزاد
هرکس سزاوار یک نفر است
که بتواند به چشمهایش نگاه کند و بگوید:
تو کافی هستی، با تمام زخمهایت، بینقصی.
-بریتنی سیچری
قوانین چنل برای همسایه های خوشگلم:
✨️🤏🏻💘
💞>>از ساعت ۱۲ شب به بعد فور ندین✨️
💞<<روزی ۳تا فور و
وسط فعالیت فور ندین و تا هرچقدر بخوام میمونه✨️
💞>>اگه نیم چنلتون فور نده بود خودتون هم لطفا فور ندید✨️
هدایت شده از ৲فیلوفوبیا ✧⋆₊
درود
⚡️همسایه های فیلوفوبیا اگر دیدید از چنل حذف شدید و نیستید ، عضو بشید و بهم پیام بدید تا بار ادمینتون کنم
دارم ممبرهارو حذف میگنم تا بازسازی کنیم چنل رو شاید دستم رفته باشه شمارو هم حذف کرده باشم
چک کنید ببینید هستید یا نه بهم پیام بدید اگه نبودید
@Lkokwo
چنل
https://eitaa.com/joinchat/946144097Cf343e28105
پاک نکنید تا مالک ببینههههه✨