«اگر از دیگران میرنجی همیشه هم عیب تو نیست؛ گاهی هم واقعا آنها بیرحم، بیملاحظه و نامهرباناند.»
هدایت شده از ৲فیلوفوبیا ✧⋆₊
گاهی وقتا یه ادمی واست تجربه میشه که میخواستی همه چیز رو باهاش تجربه کنی
آرشه ی جآدویی؛
گاهی وقتا یه ادمی واست تجربه میشه که میخواستی همه چیز رو باهاش تجربه کنی
خوشگلام برید چنل این خانومی
خیلی مآهه هم خودش هم چنلش🛐🛐😭💘✨️
آرشه ی جآدویی؛
خوشگلام برید چنل این خانومی خیلی مآهه هم خودش هم چنلش🛐🛐😭💘✨️
وای خدااااااااااااااااااااااااااا ذوقققققققققق
جیگر توووووووووو❤️🔥😭