هدایت شده از جانِ قلم🇮🇷 .
من واقعا نمیدونم چطور قراره شبای محرم رو بدون تبوتاب پیگیری مراسمهای حسینیهی امامخمینی بگذرونیم :)...
از بس فرار کردهام از خویشِ خویشتن؛
گاهی دلم برایِ خودم تنگ میشود :))