«اعترافاتِیکتبعیدی»
مقتل برایت گفته .. هرکس در کوچه بنیهاشم به زهرا (س) نزد، اینجا به علی زد .. 💔:)))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
ضامی .. حبیبی چبدك و الطف یولیدی هدك یا روح .. روحی :))
امشب شبِ یولیدی یاعلیه :))))
بعد از شهادت زهـرا، آن شب علی اول بار بود که پس از سالها بالاخره لبخند زد. طفل قنداقپیچ را به آغوش کشید؛ در گوشش اذان زمزمه کرد؛ گلویش را بویید و بازوهایش را بوسید.