«اعترافاتِیکتبعیدی»
یا لیله العاشرها انتظر💔:)
امشب واقعاً شبشه :))))
عزیزِ عراقیِ من ؛اگهمیشدکسیجایِکسیبمیره...mp3
زمان:
حجم:
4M
اگه میشد کسی جایِ کسی بمیره،
من به جایِ تو میمردم💔:))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
اگه میشد کسی جایِ کسی بمیره، من به جایِ تو میمردم💔:))
تو سر نداری که،
سلامِ بالاسر یعنی چی؟
«اعترافاتِیکتبعیدی»
اگه میشد کسی جایِ کسی بمیره، من به جایِ تو میمردم💔:))
زنده بمونم شبِ عاشورا یعنی چی؟