تو رو کشتن وسطِ شلوغیا ..
یه مسلمون وسط بروبیا ..
نبودش حسینمو یاری کنه ..
تو رو تیکه تیکه برده بوریا😭💔
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاشکی روضه هایِ قتلگاهِ تو دروغ بود :))
سری به نیزه بلند است، در برابرِ زینب
خدا کند که نباشد سرِ برادرِ زینب 💔
هدایت شده از فراریِمسلحبهقلم
همش تو سرمه که
تا خود حشر بر سنان لعنت...
یه مصرع دیگه هم داره که نمیگم و امیدوارم شما هم نشنیده باشید...
هیئت تمام شد، همه رفتند و تو هنوز
یک گوشه نشستهای و خون گریه میکنی :))