شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مرده آن نیست که در قبر و کفن خوابیده
لحظهای بی تو مرا حال هزاران مرگ است .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انقدر که ساختمان هایمان قد کشیده
عقل هایمان قد نکشیده . . .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
این چـشـمِ جـهان بینِ مـرا در همه عالـم
جـز بر سـرِ کـوی تـو تمـاشـای دگـر نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتی که «مرا به خواب خواهی دیدن»
این را به کسی بگو که خوابی دارد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یک نفر رو از ته دل دوسش داری
تنهاتری، میدونی چرا؟ چون که کسی جز اون
نمیتونه آرومت کنه، کسی رو نمیتونی بیشتر
از اون دوس داشته باشی، وقتی به کسی نیاز
داری تا پیشت باشه اون آدم همونیه که
دوسش داری اما هیچوقت پیشت نیست
تا نیازت رو برطرف کنه، تنهاتری چونکه
به هیچکسی جز خودش نمیتونی
از احساساتت بگی و احساس سبکی بکنی...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگم و دلتنگ نبودی ک بدانی چه کشیدم!
بی اسلحه در جنگ نبودی ک بدانی چه کشیدم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s