eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتی که «مرا به خواب خواهی دیدن» این را به کسی بگو که خوابی دارد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با پای شکسته ادامه بده ولی دستت رو روی شونه بقیه نزار
و سرانجام از ما، تکه هایی به نام دلتنگی ماند! :)
کاش ها را کاشتیم،ولی سبز نشد... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یک نفر رو از ته دل دوسش داری تنهاتری، میدونی چرا؟ چون که کسی جز اون نمیتونه آرومت کنه، کسی رو نمیتونی بیشتر از اون دوس داشته باشی، وقتی به کسی نیاز داری تا پیشت باشه اون آدم همونیه که دوسش داری اما هیچوقت پیشت نیست تا نیازت رو برطرف کنه، تنهاتری چونکه به هیچکسی جز خودش نمیتونی از احساساتت بگی و احساس سبکی بکنی... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگم‌ و‌ دلتنگ‌ نبودی‌ ک‌ بدانی‌ چه کشیدم! بی‌ اسلحه‌ در‌ جنگ‌ نبودی‌ ک‌ بدانی‌ چه کشیدم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
˼ «نزدیک بود گریه کند چشم‌هایش را از آنها پوشاند و خواند: رَحم کنید به قلبِ کسی ک تَنگ شد ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
حداقل رفیق میماندین 🙂
وقتي كه در منی و نفس می كشم تو را ديگر تو را كجای جهان جستجو كنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s