وقتی یک نفر رو از ته دل دوسش داری
تنهاتری، میدونی چرا؟ چون که کسی جز اون
نمیتونه آرومت کنه، کسی رو نمیتونی بیشتر
از اون دوس داشته باشی، وقتی به کسی نیاز
داری تا پیشت باشه اون آدم همونیه که
دوسش داری اما هیچوقت پیشت نیست
تا نیازت رو برطرف کنه، تنهاتری چونکه
به هیچکسی جز خودش نمیتونی
از احساساتت بگی و احساس سبکی بکنی...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگم و دلتنگ نبودی ک بدانی چه کشیدم!
بی اسلحه در جنگ نبودی ک بدانی چه کشیدم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
˼
«نزدیک بود گریه کند چشمهایش را از آنها پوشاند و خواند:
رَحم کنید به قلبِ کسی ک تَنگ شد
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتي كه در منی و نفس می كشم تو را
ديگر تو را كجای جهان جستجو كنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگِ پریشانیِ ما دیر به دیر است
دلتنگ به یک خنده او ، زود به زودیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگ که شدی برای دو نفر چای بریز
سهم خودت را بنوش و بگذار سهم من به عادت همیشگی اش از دهن بیفتد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s