دلتنگ که شدی برای دو نفر چای بریز
سهم خودت را بنوش و بگذار سهم من به عادت همیشگی اش از دهن بیفتد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
اینجا؟ آدما عوض میشن نه اوضاع ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اینجا..؟
آدما به هم رحم نمیکنن.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
رنجش از دیگران ،
بسته به اندازهی دلبستگیست
نه به اندازهی خطا.!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
عشق فقط قسمتی از رابطهست
قسمت مهمتر درست صحبت کردن و درک کردنه.!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
میدانی رفیق . . .
نه زیبایم . . .
نه مهربان . . .
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . .
فقط برای خودم هستم . . .
خوده خودم . . .
صبورم و سنگین . . .
سرگردان . . .
مغرور . . .
قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده . . .
و مقداری بی حوصلگی زیاد . . .
برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . .
هیچ ندارم . . .
راهت را بگیر و برو . . .
حوالی ما توقف ممنوع است . . .
#دل_نوشت
:]
https://eitaa.com/bestrong_s