بهترین جواب برای این متاهلهایی که تا میای یه چیزی بگی سریع میگن «ازدواج نکن، خوب نیست، مجردی بهتره» اینه که بگی «شاید تو انتخاب خوبی نداشتی.»
گر خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو زندگیت یکی رو نگهدار که اگه زمین خوردی و نتونست بلندت کنه دراز بکشه کنارت رو زمین ...
لیاقت عشق ندارین
چون برای ینفر بودن رو بلد نیستین
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از دلایلی که هرگز لاغر نمیشم اینه که «شبها غذا شود همه جهان و من؟ همه دهان
↯
https://eitaa.com/bestrong_s