eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ی ادمایی
جوری دلتو میشکنن ک خودت متوجه میشی تاوان کدوم کارته
لیاقت عشق ندارین چون برای ینفر بودن رو بلد نیستین :| https://eitaa.com/bestrong_s
لطفا عاشقی بلد نیستین وابسته نکنین آدمو :| https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از دلایلی که هرگز لاغر نمیشم اینه که «شبها غذا شود همه جهان و من؟ همه دهان ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
میگفت تو خیلی زود رنجی ! دلم میخواست بهش میگفتم آدم‌ها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر می‌رنجن ، وگرنه بقیه که مهم نیستن.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
ی سری از ادما فقط باید توی ذهنمون دوسشون داشته باشیم بروز بدیم سوءتفاهم میشه ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
فقط میدانم خداست ک تلافی میکند تمام بلایی کـ سر قلبمان آوردید ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست بوده است حتما ولیکن یک نفر اینجا خلاف دیده ای بینا ندارد دیده ای بینا! :) https://eitaa.com/bestrong_s
من هرگز نخواستم که از عشق افسانه ای بیافرینم؛ باور کن من می‌خواستم که با دوست داشتن زندگی کنم کودکانه و ساده و روستایی •نادر ابراهیمی
یه جا خوندم می‌گفت : پس زده شدن همیشه نه گفتن نیست ، گاهی شبیه لبخند ِ وقتی در جواب دوسِت دارم . ‌. میگه مرسی ؛ گاهی شبیه یه مسیج سین شده است ك چند ساعته جواب داده نشده ؛ گاهی مثل یه بهت زنگ میزنم الان ِ ك ازش دو روز گذشته ، گاهی هم مثل سرد بودن دستات و نخندیدن چشماته ... :] https://eitaa.com/bestrong_s