لیاقت عشق ندارین
چون برای ینفر بودن رو بلد نیستین
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از دلایلی که هرگز لاغر نمیشم اینه که «شبها غذا شود همه جهان و من؟ همه دهان
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
میگفت تو خیلی زود رنجی !
دلم میخواست بهش میگفتم آدمها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر میرنجن ، وگرنه بقیه که مهم نیستن..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ی سری از ادما فقط باید توی ذهنمون دوسشون داشته باشیم
بروز بدیم سوءتفاهم میشه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط میدانم خداست ک تلافی میکند تمام
بلایی کـ سر قلبمان آوردید
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست بوده است حتما
ولیکن یک نفر اینجا
خلاف دیده ای بینا
ندارد دیده ای بینا! :)
https://eitaa.com/bestrong_s
من هرگز نخواستم که از عشق
افسانه ای بیافرینم؛
باور کن
من میخواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی
•نادر ابراهیمی
یه جا خوندم میگفت :
پس زده شدن همیشه نه گفتن نیست ، گاهی شبیه لبخند ِ وقتی در جواب دوسِت دارم . .
میگه مرسی ؛
گاهی شبیه یه مسیج سین شده است ك چند ساعته جواب داده نشده ؛
گاهی مثل یه بهت زنگ میزنم الان ِ ك ازش
دو روز گذشته ،
گاهی هم مثل سرد بودن دستات و نخندیدن چشماته ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s