eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت تو خیلی زود رنجی ! دلم میخواست بهش میگفتم آدم‌ها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر می‌رنجن ، وگرنه بقیه که مهم نیستن.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
ی سری از ادما فقط باید توی ذهنمون دوسشون داشته باشیم بروز بدیم سوءتفاهم میشه ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
فقط میدانم خداست ک تلافی میکند تمام بلایی کـ سر قلبمان آوردید ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست بوده است حتما ولیکن یک نفر اینجا خلاف دیده ای بینا ندارد دیده ای بینا! :) https://eitaa.com/bestrong_s
من هرگز نخواستم که از عشق افسانه ای بیافرینم؛ باور کن من می‌خواستم که با دوست داشتن زندگی کنم کودکانه و ساده و روستایی •نادر ابراهیمی
یه جا خوندم می‌گفت : پس زده شدن همیشه نه گفتن نیست ، گاهی شبیه لبخند ِ وقتی در جواب دوسِت دارم . ‌. میگه مرسی ؛ گاهی شبیه یه مسیج سین شده است ك چند ساعته جواب داده نشده ؛ گاهی مثل یه بهت زنگ میزنم الان ِ ك ازش دو روز گذشته ، گاهی هم مثل سرد بودن دستات و نخندیدن چشماته ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
میخندید اما شاد نبود ؛ حرف میزد اما ناگفته بسیار داشت !
دوتا چیز خیلی ترسناکن : ۱ خشم کسی که مهربونه ۲ بی تفاوتی کسی که عاشقه :] https://eitaa.com/bestrong_s
تُرش رویی هم بکن ، شیرین عسل ، بانوی من . . گاه گاهی قاطی ِ فالوده ، لیمو لازم است . . !
توصیف ِ تو ، طرح و ایده لازم دارد . . یک شاعر دوره دیده لازم دارد . . شرمنده که من دو خط رباعی گفتم ، چشمهای تو ، یک قصیده لازم دارد .
سبزمیپوشی،کویرلوت‌جنگل‌میشود؛ عاقبت‌جغرافیاراهم‌تو‌عاشق‌میکنی . !