eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست بوده است حتما ولیکن یک نفر اینجا خلاف دیده ای بینا ندارد دیده ای بینا! :) https://eitaa.com/bestrong_s
من هرگز نخواستم که از عشق افسانه ای بیافرینم؛ باور کن من می‌خواستم که با دوست داشتن زندگی کنم کودکانه و ساده و روستایی •نادر ابراهیمی
یه جا خوندم می‌گفت : پس زده شدن همیشه نه گفتن نیست ، گاهی شبیه لبخند ِ وقتی در جواب دوسِت دارم . ‌. میگه مرسی ؛ گاهی شبیه یه مسیج سین شده است ك چند ساعته جواب داده نشده ؛ گاهی مثل یه بهت زنگ میزنم الان ِ ك ازش دو روز گذشته ، گاهی هم مثل سرد بودن دستات و نخندیدن چشماته ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
میخندید اما شاد نبود ؛ حرف میزد اما ناگفته بسیار داشت !
دوتا چیز خیلی ترسناکن : ۱ خشم کسی که مهربونه ۲ بی تفاوتی کسی که عاشقه :] https://eitaa.com/bestrong_s
تُرش رویی هم بکن ، شیرین عسل ، بانوی من . . گاه گاهی قاطی ِ فالوده ، لیمو لازم است . . !
توصیف ِ تو ، طرح و ایده لازم دارد . . یک شاعر دوره دیده لازم دارد . . شرمنده که من دو خط رباعی گفتم ، چشمهای تو ، یک قصیده لازم دارد .
سبزمیپوشی،کویرلوت‌جنگل‌میشود؛ عاقبت‌جغرافیاراهم‌تو‌عاشق‌میکنی . !
هرکس در زندگی رازِ ارزشمند و زیبایی دارد، و رازِ من «تو» هستی. :] https://eitaa.com/bestrong_s
مرا عهدیست با جانان .
بعضی از آدما وقتی باهاشون مهربونی، خوب رفتار میکنی، براشون ارزش قائلی، آدم حسابشون میکنی خیلی زود دلشونو میزنی! درستش اینه سگ باشی، کلاس بزاری، خراب کنی شخصیتشونو اون موقع تو خیلی جذابی، تو باید ور دلشون باشی. یه فکت هست که.. هر چی لا.. شی تر دوس داشتنی تر... :] https://eitaa.com/bestrong_s
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این لحظه ی قشنگ برای همه آرزوست ولی با آدمش :) https://eitaa.com/bestrong_s