9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست بوده است حتما
ولیکن یک نفر اینجا
خلاف دیده ای بینا
ندارد دیده ای بینا! :)
https://eitaa.com/bestrong_s
من هرگز نخواستم که از عشق
افسانه ای بیافرینم؛
باور کن
من میخواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی
•نادر ابراهیمی
یه جا خوندم میگفت :
پس زده شدن همیشه نه گفتن نیست ، گاهی شبیه لبخند ِ وقتی در جواب دوسِت دارم . .
میگه مرسی ؛
گاهی شبیه یه مسیج سین شده است ك چند ساعته جواب داده نشده ؛
گاهی مثل یه بهت زنگ میزنم الان ِ ك ازش
دو روز گذشته ،
گاهی هم مثل سرد بودن دستات و نخندیدن چشماته ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دوتا چیز خیلی ترسناکن :
۱ خشم کسی که مهربونه
۲ بی تفاوتی کسی که عاشقه
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تُرش رویی هم بکن ، شیرین عسل ، بانوی من . .
گاه گاهی قاطی ِ فالوده ، لیمو لازم است . . !
توصیف ِ تو ، طرح و ایده لازم دارد . .
یک شاعر دوره دیده لازم دارد . .
شرمنده که من دو خط رباعی گفتم ،
چشمهای تو ، یک قصیده لازم دارد .
هرکس در زندگی رازِ ارزشمند و زیبایی دارد،
و رازِ من «تو» هستی.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی از آدما وقتی باهاشون مهربونی، خوب رفتار میکنی، براشون ارزش قائلی، آدم حسابشون میکنی خیلی زود دلشونو میزنی!
درستش اینه سگ باشی، کلاس بزاری، خراب کنی شخصیتشونو اون موقع تو خیلی جذابی، تو باید ور دلشون باشی.
یه فکت هست که..
هر چی لا.. شی تر دوس داشتنی تر...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این لحظه ی قشنگ برای همه آرزوست ولی با آدمش :)
https://eitaa.com/bestrong_s