نیاز داریم به یه نفر که بپرسه " بهتری؟ "
و بی تعارف بگیم " نه "
راستش اصلا خوب نیستیم.
به کسی که از بد بودن حال ما به نبودن پناه نبره،نیاز داریم به یه نفر که رفیق باشد.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
کارما میگه:
اگه پا گذاشتی رو قلب کسی که دوست داره و رفتی؛ شک نکن آدمی که دوسش داری یروز بدجور پاهاشو میزاره رو قلبت و لهت میکنه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
به من سفارش کن گاهی از خانه
بیرون بروم و بگو که این قدر خودم را
اذیت نکنم. من فقط حرف تو را گوش
می کنم. می دانی که؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s