eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
خبر نوشته خوشحالی زیاد باعث سکته میشود . شما حالا بذار ما خوشحالی کنیم اگر سکته کردیم عیب نداره پای خودمون ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
والا
زمانی که حرف از راست گفتن می آید دروغ های خودت هم بر ملا می‌شود این را بخاطر داشته باش :) https://eitaa.com/bestrong_s
خاموشم... اما دارم به آوازِ صدای تو می‌‌دهم گوش ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«ما افتخار میکنیم که جزو دسته ای هستیم که هر موقع خون یک نفرشون بر زمین بریزد،صدای هلهله از دل لشکریان کفر بر می خیزد.»
من اگه خدا بودم تو عمر بنده هام حداقل یه بار ازشون میپرسیدم کم کسری نداری؟ چیزی نمیخوای؟ دلت نگرفته؟ کاری از دستم بر میاد؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
٠۱:٠۱
امشب همه چیز رو به راه است... آرام... باورت می شود ؟ همه چیز آرام.... "با یاد تو" دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم تو نگرانم نشو! همه چیز را یاد گرفته ام!  راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام!  یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم! یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم بی صدا کنم ..! تو نگرانم نشو!!  همه چیز را یاد گرفته ام! یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی!  ......! یاد گرفته ام نفس بکشم بدون تو و به یاد تو....  یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن…  و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم!  تو نگرانم نشو همه چیز را یاد گرفته ام! !  یاد گرفته ام که بی تو بخندم.....  یاد گرفته ام بی تو گریه کنم....  و بدون شانه هایت!..... یاد گرفته ام !  که دیگر عاشق نشوم به غیر تو... .یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم ... و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم اما هنوز یک چیز هست ... که یاد نگر فته ام...  که چگونه .....!  برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم...  تو نگرانم نشو "فراموش کردنت" را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت...