منتظرم پیر شوم تا شاید برای
رد شدن از خیابان دستم را بگیری
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چگونه ممکن میشود دست از کسی کشید که اگر نباشد انگار که روحت جان ندارد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آه که اگر فقط این دوری اجباری از تو نبود،
اگر فقط تو را در کنار خود داشتم،
میتوانستم بگویم که آرامترین، شادترین
و امیدوارترین روزهای عمرم را میگذرانم...!
_نامه احمد شاملو به آیدا
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچقدر بزرگتر میشی دنبال چیزای متفاوتتری تو آدما میگردی، مثل وفادار بودن و صداقت داشتن. اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره. دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره ...