چگونه ممکن میشود دست از کسی کشید که اگر نباشد انگار که روحت جان ندارد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آه که اگر فقط این دوری اجباری از تو نبود،
اگر فقط تو را در کنار خود داشتم،
میتوانستم بگویم که آرامترین، شادترین
و امیدوارترین روزهای عمرم را میگذرانم...!
_نامه احمد شاملو به آیدا
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچقدر بزرگتر میشی دنبال چیزای متفاوتتری تو آدما میگردی، مثل وفادار بودن و صداقت داشتن. اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته و دستتو بگیره. دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره ...
خبر از آمدنت من که ندارم تو ولی
جان من تا نفسی مانده خودت را برسان
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
⠀
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم شده اندازه یک چهارم بچه مورچه:)
https://eitaa.com/bestrong_s
بدون تو حتی شکلات تلخ هم خوشمزه نیست حال من که گفتنی نداره :)
https://eitaa.com/bestrong_s
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبتون به زیبایی چشماتون
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
صبح من خیری ندارد بیطلوعِ چشمِ تو ؛
ذرهای چشمانِ خود را بازکن خورشیدِ من !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
محبوبم کاش میتوانستم دردتان را دوا کنم، همین دردِ دور بودنها، دیر دیدنها، دیگر ندیدنها، همین که جسممان بهاران است و جانمان پاییز؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s