تا صدایت گوش هایم را نوازش میکند
تار و سنتور و نی و آواز میخواهم چکار
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
لازمه بدونی هیچکس به اندازهی تو برای من قشنگ نیست؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حل شدن در دل معشوقه ک ایرادی نیست
چای هم آب کند در دل خود قندش را .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من عاشق روحت شدم قبل از اینکه
بتونم پوستت رو لمس کنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه سود ازین سکوت و آه ازین صبوری
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
خیال خوب تو لبخند می شود به لبم ؛
وگرنه این منِ دیوانه غصه ها دارد ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
این فاصله ها که بین ما بسیارند از بودن ما کنار هم بیزارند یک روز برای دیدنت میایم
اما اگر این فاصله ها بگذارند ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
- چرا انقد حسودی ميکنی؟
+ حسودی نمیکنم من ادعای مالکیت میکنم
حسودیی برای زمانیه که یه چیزیو میخوای که واسه تو نیست ،
ادعای مالکیت یعنی دفاع کردن از چیزی که همین الانشم واسه توعه...!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s