خیال خوب تو لبخند می شود به لبم ؛
وگرنه این منِ دیوانه غصه ها دارد ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
این فاصله ها که بین ما بسیارند از بودن ما کنار هم بیزارند یک روز برای دیدنت میایم
اما اگر این فاصله ها بگذارند ..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
- چرا انقد حسودی ميکنی؟
+ حسودی نمیکنم من ادعای مالکیت میکنم
حسودیی برای زمانیه که یه چیزیو میخوای که واسه تو نیست ،
ادعای مالکیت یعنی دفاع کردن از چیزی که همین الانشم واسه توعه...!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط زمانی میتونی به یه نفر بگی عاشقتم که قدرت پس زدن هزار تا بهتر از شرایطی که اون داره رو داشته باشی .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
واسه کسی خاک گلدون باش که اگه رسید به آسمون بدونه ریشهاش کجاست .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دختر کاپشن صورتی ، سلام مارو برسون به دختر اربابمون
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتی از رویاهات بگو:
گفتم فقط باشی
گفتی از زندگیت بگو:
گفتم چشماتو دیدی؟
گفتی از خاطراتت بگو؟!
گفتم لبخنداتو دیدی؟
گفتی ارزوت چیه؟!
گفتم تو اغوشم باشی
گفتی یه جمله کوتاه بهم بگو؟!
گفتم:تومثله شکلات تلخ با قهوهی
گفتی دلیل زندگیت
گفتم دلیله اولو اخرم
تویی...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
عشق اول اونی نیست که اولین بار
از رو تنهایی و بچگی عاشقش شدی
اونیه که حس کنی تا حالا هیچکسیو
مثل اون دوست نداشتی باهاش راحت
نبودی و باهات راحت نبوده .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اشکها را پشت لبخندی مخفی میکنیم که خیلی درد میکند، و هیچکس نمیفهمد،
ما را دردِ همین نفهمیدن میکُشد، نه زخمها .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s