نیستی و نمیدانی در انتظارِ تو کاسه ی صبر که هیچ ! صبر کاسه هم لبریز شده !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت ناخوش شده ای؟! گفتمش از درد دلم :
تا به کِی در غم هجران تو باشم !؟...تا کِی!؟
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم داستان چیه ولی دیگ نمیتونم درست
بخابمُ این موضوع داره روز به روز بدترم میکنه .