eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیدونم داستان چیه ولی دیگ نمیتونم درست بخابمُ این موضوع داره روز به روز بدترم میکنه .
بغض من جولان‌گاهِ هنر است...
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
"و روز از ما عبور می‌کرد،بدون این که اهمیتی داشته‌باشیم" ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
به ظاهر لبخند بر دل داریم .
شاخ خشکیم به ما سردی عالم چه کند پیش ما برگ و بری نیست که سرما ببرد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سهم ما از خاک وقتی مستطیلی بیش نیست جای ما اینجاست یا آنجا چه فرقی می‌کند؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته.
اگر بایستد، می‌سوزد.
اگر بدود، بیشتر می‌سوزد.
سکوت ایستگاهِ پایانیِ محبت ما به کسی است که توانِ از دست دادنش را نداریم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گفت یه وقتایی آدم نمیدونه چه مرگشه، یعنی میدونه، ولی همه‌ی زورشو میزنه که ندونه،میدونی یه وقتایی بهتره که آدم ندونه چه مرگشه، آره اینجوری بهتره.