نمیدونم داستان چیه ولی دیگ نمیتونم درست
بخابمُ این موضوع داره روز به روز بدترم میکنه .
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
"و روز از ما عبور میکرد،بدون این که اهمیتی داشتهباشیم"
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شاخ خشکیم به ما سردی عالم چه کند
پیش ما برگ و بری نیست که سرما ببرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سهم ما از خاک وقتی مستطیلی بیش نیست
جای ما اینجاست یا آنجا چه فرقی میکند؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت ایستگاهِ پایانیِ محبت ما به کسی
است که توانِ از دست دادنش را نداریم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت یه وقتایی آدم نمیدونه چه مرگشه،
یعنی میدونه، ولی همهی زورشو میزنه که ندونه،میدونی یه وقتایی بهتره که آدم ندونه
چه مرگشه، آره اینجوری بهتره.