سکوت ایستگاهِ پایانیِ محبت ما به کسی
است که توانِ از دست دادنش را نداریم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت یه وقتایی آدم نمیدونه چه مرگشه،
یعنی میدونه، ولی همهی زورشو میزنه که ندونه،میدونی یه وقتایی بهتره که آدم ندونه
چه مرگشه، آره اینجوری بهتره.
به سر میرسد این قصهی تلخ، اما در گلو گیر میکند.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ماجراي من و تو
باور باورها نیست
ماجراییست
که در حافظهی دنیا نیست
نه دروغیم
نه رویا
نه خیالیم
نه وهم
ذات عشقیم
که در آینه ها پیدا نیست:)