مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم
که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
و من چرا از شهرها و سرزمینها حرف میزنم؟
تو شهرِ منی!
چهرهات وطنِ من است
صدایت وطنِ من است
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ادم ناراحتیشو جایی بروز میده
که فکر کنه یه ارزشی داره
ارزش که نباشه
بروز نمیده
غصه میخوره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
افکار منفی رو دور بندازید ؛
اونها علف های، هرز ذهنی هستن
و باعث نابودی شما و رابطهتون میشن.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه رفیق داشتم اسم عشقش رو تو گوشیش "امانت" سیو کرده بود، میگفت:هر بار که زنگ میزنه بهم یادآوری میشه این امانت رو به من سپردن، حرفش خیلی قشنگ بود.
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حبیبی ولکام تو لایف
:)
https://eitaa.com/bestrong_s