شکلات تلخ
به امار نگاه کن خداوکیلیی😐
آره اگه دوستان لف نمیدادن آمارمون الان ۲kبود
یادت نیست
گرچه با یادش، همه شب
تا سحرگاهانِ نیلی فام
بیدارم؛
گاهگاهی نیز
وقتی چشم بر هم میگذارم
خواب های روشنی دارم،
عین هُشیاری!
آنچنان روشن که من در خواب
دم به دم با خویش میگویم که:
بیداریست، بیداریست، بیداری...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خدا به موقع خلق تو ، خوب می دانست ؛
که نقطه ضعف ِدلم ، می شود دو چشمانت
:]
https://eitaa.com/bestrong_s