گرچه با یادش، همه شب
تا سحرگاهانِ نیلی فام
بیدارم؛
گاهگاهی نیز
وقتی چشم بر هم میگذارم
خواب های روشنی دارم،
عین هُشیاری!
آنچنان روشن که من در خواب
دم به دم با خویش میگویم که:
بیداریست، بیداریست، بیداری...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خدا به موقع خلق تو ، خوب می دانست ؛
که نقطه ضعف ِدلم ، می شود دو چشمانت
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نگار من مسلمان است و در عین مسلمانی
به محراب دو ابرو چشم مست کافری دارد
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
"زخمِ تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشتهام از تو نشانه...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی خودتون باشید !
بد یا خوب ، زشت یا زیبا ، با هر لحن و گفتاری ، با هر نوع لباسی ، خودتون باشید .
اینکه کسی رو الگو قرار بدید قشنگه ، اما اینکه نسخه دست دوم یکی دیگه باشید اصلا خوشایند نیست ؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s