eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
به من گفت: تمام وجودم درد میکنه. گفتم: چرا؟! گفت: از بس کار زیادی کردم. گفتم : آها. گفت: تو هم گویا حالت خوب نیس چته ؟ گفتم: اره منم درد دارم... گفت: توهم مگه کار زیادی کردی که درد داری؟! گفتم: نه به خاطر کار نیس، من فقط گلوم درد میکنه.. نمی دونستم چی بگم بهش، بغض گلومو گرفته بود اصلا دلم نمیخواست بره.. اما رفت، وبغضم تبدیل شد به بارانی که قطره قطره از چشمانم میبارید؛ :| https://eitaa.com/bestrong_s
هرکه عیب دگران پیش تو آورد و شمرد، ‏ بی گمان عیب تو پیش دگران خواهد برد ...! :] https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگی انواع مختلفی داره و تو زیباترین اونهایی .
همه دارن اذیتم میکنن همه میگن اون نیست چیکار میکنی شماها که همش ور دل هم بودین من واقعا نمیدونم باید چیکار کنم بدون تو من اصلا قبل تورو یادم نمیاد و اینکه بعد تو باید چیکار کنم هم بلد نیستم گیج و سردرگمم :| https://eitaa.com/bestrong_s
ولی خیلی نامردیِ به یکی بگی پشتش هستی بهش قول موندن بدی و بعدش به راحتی ول کنی و بری :| https://eitaa.com/bestrong_s
تغافل می‌کنی ، یعنی که دردت را نمی‌دانم ! نمی‌دانی و می‌دانی که می‌دانم که می‌دانی . :] https://eitaa.com/bestrong_s
عشق آن است كه هزار بار دوستت داشته باشم و هربار حس كنم اولين بارى است كه دوستت دارم...
مرا هر کس که بیرون می‌کشد از گوشهٔ خلوت ستمکاری‌ست کز آغوشِ یارم می‌کِشد بیرون
گاهی . . اگر یک "دوستت دارم" را ثانیه ای به تاخیر اندازی سالها دیر میشود !
ای که از کوچه‌ معشوقه ما می گذری بر حذر باش که سر می شکند دیوارش!