همه دارن اذیتم میکنن
همه میگن اون نیست چیکار میکنی
شماها که همش ور دل هم بودین
من واقعا نمیدونم باید چیکار کنم بدون تو
من اصلا قبل تورو یادم نمیاد
و اینکه بعد تو باید چیکار کنم هم بلد نیستم
گیج و سردرگمم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی خیلی نامردیِ
به یکی بگی پشتش هستی
بهش قول موندن بدی
و بعدش به راحتی ول کنی و بری
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تغافل میکنی ، یعنی که دردت را نمیدانم !
نمیدانی و میدانی که میدانم که میدانی .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
عشق آن است كه
هزار بار دوستت داشته باشم
و هربار حس كنم اولين بارى است
كه دوستت دارم...
شده دردی به دلت ریشه کند ، آب شوی ؟
همه شب با غمِ دلتنگیِ خود خواب شوی ؟
شده آیا که غمی ریشه به جانت بزند ؟
گره در روح و روانت ، به جهانت بزند ؟
شده دلتنگ شوی ، غم به جهانت برسد ؟
گرهات کور شود ، غم به روانت برسد ؟
شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک ؟
من به این چارهی بیچاره دُچارم هرشب .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s