شده دردی به دلت ریشه کند ، آب شوی ؟
همه شب با غمِ دلتنگیِ خود خواب شوی ؟
شده آیا که غمی ریشه به جانت بزند ؟
گره در روح و روانت ، به جهانت بزند ؟
شده دلتنگ شوی ، غم به جهانت برسد ؟
گرهات کور شود ، غم به روانت برسد ؟
شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک ؟
من به این چارهی بیچاره دُچارم هرشب .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مذهبی بودم ولی دل باختم تا دیدمت ..
عشق ، گاهی مومنان را هم هوایی میکند..!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
.گاهی دلت تنگ میشود نه برای دوستت دارم هایی که شنیده ای نه برای دورت بگردم هایی که شنیده ای نه برای آغوشی که داشته ای نه برای وجود کسی بلکه برای رویاهای سابقت برای قلب سابقت برای خود سابقت توجه کردی این کلمه سابق چه حسی میدهد ؟! وقتی از واژه سابق سخن میگویی داری از چیزی ک دگر نیست سخن میگویی چیزی که مانند یک زخم پوست گرفته است و دگر آن را نداری ..! دلم تنگ است برای خودم برای رویاهایم و دلم میسوزد برای خودم که چه مظلومانه مانند کودکی هستم که گریه اش را نمیتواند نگه دارد برای خودم که تنها مانده ام من زنده ام اما دست کمی از یک جسد ندارم من مانند یک مرده ام فقط روحم هنوز زنده اس زیرا رویا هایم قلبم وجودم حتی سخنانم مرده اند. شاید دروغ گفته ام . من بیشتر دلم برای او تنگ شده است . اویی که خیلی وقت است نیست . خداوندا هیچ***را دلتنگکسی که نیست مگردان . _تاریکی بکام؛ _نیا؛ #آهوی_سفید
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s