eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط خوب حرف میزد عمل نبود تو کارش... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمی‌فهمه چی میگم...
همه شب به انتظارَت غزلی ، سُروده ام تا تو ی بی وَفا ، بِدانی که دلم گرفته خیلی :| https://eitaa.com/bestrong_s
ببینین جناب محمود درویش چقدر حرف درستی میزنه: التجاهل هو طلب الرحيل ولكن بطريقة مؤلمة وبشعة جدًا "بی توجهی درخواست رفتن است اما به روشی دردناک و بسیار قبیح.." :| https://eitaa.com/bestrong_s
مرا میل این چنینی، تـــو چرا بدون میلی؟!
یه توصیه کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید! شاید بعدا دیگه نشه… :| https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن: «دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!» دقیقا همین. :| https://eitaa.com/bestrong_s
می‌گفت :«چه غصه ها نخودم زِ آشنایی او.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
ماییم و شب های تار و غم و اندوه و دگر هیچ. :| https://eitaa.com/bestrong_s
اما بهشت ، قسمتی از شانه‌های ِاوست : )
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دائم با خودت بگو گرچه شب تاريك است؛ دل قوي‌دار سحر نزدیك است... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s